اگر به دنبال انتشارات برای چاپ شعر و دلنوشته های خود می گردید، این مقاله را تا آخر بخوانید. در این مقاله ما در مورد چاپ و نشر شعر و خدمات انتشارات ساهورا در راستای چاپ شعر صحبت خواهیم کرد. اگر شما افرادی خوش ذوق با روحیه ای لطیف هستید و قصد یافتن انتشارات برای چاپ شعرخود را دارید به انتشارات تخصصی شعر ساهورا خوش آمدید.

چاپ کتاب

چاپ شعر 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


برای چاپ اشعار چه باید کرد؟

جهت یافتن انتشارات برای چاپ شعر قدم اول این است که اشعار خود را به دفتر انتشارات تخصصی شعر برده و و ناشری مطمئن برای آن پیدا کنید. با اندکی جستجو در اینترنت می توانید با شرایط و تسهیلات ویژه انتشارات چاپ شعر آشنا شده و بین آنها بهترین و مناسب ترین انتشارات برای چاپ کردن شعر را برای خود انتخاب کنید. انتشارات ساهورا با بیش از چندین سال در حوزه انتشارات کتاب شعر کاملا به روند چاپ کتاب شعر مانند گرفتن مجوز، طراحی جلد، و ... آشنا بوده و کتاب شعر شما را با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان مهیا می سازد.

معتبرترین انتشارات برای چاپ شعر کجاست؟

معتبرترین انتشارات برای چاپ شعر باید ویژگی هایی داشته باشد. مثلا چنین انتشاراتی باید سابقه چندین ساله در میان همه انتشارات شعر داشته و توانسته باشد رضایت مشتریان را در طول این سالها کسب کند. اگر شاعر حرفه ای هستید و یا حتی اگر گهگاه شعر می گویید بهتر است چاپ کتاب شعر خود را به موسسه ای بسپارید که قبلا امتحان خود را پس داده است، نه موسسه ای که هنوز در مرحله آزمون و خطاست و تجربه کافی در چاپ کتاب شعر ندارد. بنابراین اینجا می توان به نقش انتشارات برای چاپ شعر پی برد. ساهورا با سابقه کاری طولانی مدت در این حوزه و داشتن راهبردهای ویژه توانسته است به معتبرترین انتشارات برای چاپ شعر شود و آماده خدمت رسانی به مولفین و شاعران عزیز می باشد.

انتشارات با قیمت مناسب برای چاپ شعر چقدر است؟

در یافتن انتشارات برای چاپ شعر هزینه چقدر برایتان مهم است؟ قطعا خیلی زیاد. با توجه به شرایط خاص اقتصادی قطعا تمامی نویسندگان، شاعران و ناشران به دنبال تعدیل هزینه ها و به حداقل رساندن آن هستند. تیم تخصصی موسسه ساهورا به دلیل وجدان کاری بالا و به منظور در نظر داشتن رفاه حال مشتریان با حذف کردن هزینه های جانبی و کاذب توانسته است به ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب شعر تبدیل شود. ارائه بهترین خدمات در هر شرایط یکی از هنرهای موسسه ساهورا است.

آیا میتوان با هزینه انتشارات کتاب شعر چاپ کرد؟

اینکه انتشارات برای چاپ شعر شما هزینه ها را تقبل کند بستگی به شرایط و عوامل متعددی دارد. اگر شما صرفا برای تقویت رزومه، یا هدیه کردن کتاب قصد چاپ شعر خود را دارید و نمی خواهید از چاپ آن سود مالی ببرید می توانید به دنبال انتشارات برای چاپ شعر خود بدون هزینه باشید تا تمامی هزینه چاپ کتاب شعر شما را بر عهده بگیرد. موسسه ساهورا شرایط و تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است. این موسسه پس از ارزیابی و بررسی اینکه آیا انتشارات برای چاپ شعر شما بیشتر از آنچه که هزینه می کند سود خواهد برد می تواند چاپ شعر شما را با هزینه خود موسسه تقبل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاورین ساهورا تماس حاصل کنید.

چاپ کتاب

معرفی انتشارات آنلاین برای چاپ شعر

برای ارتباط با انتشارات برای چاپ کتاب و برقراری تماس و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت آنلاین وارد سایت موسسه ساهورا شده هم به صورت اینترنتی و هم تماس تلفنی با مشاورین انتشارات برای چاپ شعر ساهورا تماس حاصل بفرمایید. مشاورین ساهورا بدون جانبداری شما را در معرفی بهترین خدمات انتشارات برای چاپ شعر راهنمایی خواهند کرد.