تقویت رزومه

راه های تقویت رزومه

تقویت رزومه با استفاده از روش‌های ساده و شناخته شده به دانشجویان و جویندگان شغل کمک می کند موقعیت بهتری به دست آورند. همه ما با اهمیت رزومه تحصیلی و رزومه کاری آشنایی داریم. مجموعه فعالیت هایی که یک شخص در دوران تحصیل یا شغل خود انجام می دهد و به نوعی موجب می شود تا به عنوان یک حرفه ای به نظر برسد به عنوان رزومه آن شخص معرفی می شود. اگر هر فرد بتواند رزومه قوی برای خود داشته باشد، در بهترین موقعیت های شغلی و تحصیلی موفق خواهد بود.

تقویت رزومه تحصیلی به اندازه ای اهمیت دارد که حتی می تواند باعث راه یافتن دانشجویان به دانشگاه های خارج از کشور باشد. این مسئله در قسمت رزومه برای اپلای به طور کامل توضیح داده می شود.

داشتن رزومه قوی، شما را یک متخصص جلوه می دهد. اگر یک مدیر باشید یا یک کارمند یا یک مدرس، به رزومه شغلی نیاز دارید. ممکن است دانشجویان تحصیلات تکمیلی باشید که در آن صورت باید تلاش زیادی برای ارتقای رزومه تحصیلی خود داشته باشید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


راه های تقویت رزومه دکتری

تقویت رزومه

راه های تقویت رزومه

 راه های موثری برای تقویت رزومه دکتری وجود دارد. رزومه دکتری از هر نظر، بیشتر از سایر رزومه تحصیلی حائز اهمیت است. اکثر دانشجویان دکتری پس از پایان تحصیل به دنبال شغل هستند و برخی هم به دنبال فرصت کار و تحقیق در کشورهای خارجی می باشند. تقویت کردن رزومه تحصیلی برای دکتری کمک می کند جایگاه بهتری را بدست آورند. در رزومه دکتری توجه به سوابق پژوهشی، نمره زبان انگلیسی بین المللی و چاپ کتاب باید در اولویت قرار بگیرد.

 دانشجویان دکتری از همان ابتدای تحصیل خود باید به فکر تقویت رزومه دکتری باشند، به این ترتیب می توانند تحقیقات خود را گسترش دهند، قراردادهای شغلی درآمدزا با شرکت ها امضا کنند و حتی پیشنهادهای شغلی از شرکت های خارجی داشته باشند.

برخی از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد برای اینکه در بهترین دانشگاه ها پذیرش شوند، رزومه تحصیلی خود را قوی می کنند و به این ترتیب در آزمون و مصاحبه دکتری به سرعت پذیرفته می شوند. سوابق پژوهشی برای رزومه قوی در دوره تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری ضرورت دارد.

تقویت رزومه با چاپ کتاب

تقویت رزومه

راه های تقویت رزومه

 یکی از راه های تقویت رزومه برای هر شخص در حوزه تحصیلی و کاری، چاپ کتاب است. اگر فردی بخواهد استخدام شود یا در مقاطع تحصیلی بالاتر پذیرفته گردد باید رزومه قوی داشته باشد. چاپ کتاب این فرصت را برای او فراهم می کند.

اعضای هیئت علمی برای دفاع رتبه خود در دانشگاه ها به چاپ کتاب نیاز دارند و به این ترتیب، رزومه خود را غنی تر خواهند کرد. تقویت کردن رزومه تحصیلی و شغلی با چاپ کتاب به برنامه ریزی دقیق تر نیاز دارد.

 اگر به دنبال تقویت رزومه با چاپ کتاب هستید باید موضوع پرطرفدار و پرفروش را انتخاب کنید. در حوزه تحصیلی یا شغلی خود به دنبال گزینه های مناسب باشید. پس از نگارش کتاب برای چاپ اقدام کنید. خدمات أخذ مجوز چاپ کتاب و هزینه های جانبی و مشاوره برای چاپ کتاب با قیمت های بسیار مناسب از طریق مجموعه ساهورا در اختیار شما قرار داده می شود. در هر جایگاه شغلی می توانید رزومه خود را تقویت کنید.