مرکز چاب کتاب ساهورا

أخذ مجوز کتاب

فرآیند أخذ مجوز کتاب برای چاپ و نشر به مجموعه اقداماتی گفته می شود که هر نویسنده یا ناشر برای چاپ یک یا چند جلد کتاب باید آن را پشت سر بگذارد. مجوز چاپ کتاب، تمام مجوزهای قانونی هستند که از سوی وزارت ارشاد و فرهنگ به نویسنده یا یک ناشر داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

مشاوره کسب و کار پاکسازی تخصصی پوست

چطور از طریق سایت و پیج اینستاگرام فروش داشته باشیم؟ راهکارهای افزایش فروش اینترنتی و روش های بازاریابی اینترنتی برای وب سایتها چیست؟در این ویدئو که مربوط به بخش بهداشتی و افزایش درآمد در حوزه پاکسازی پوست است دکتر شمس الدین یوسفیان اولین کارآفرین سریالی ایران با 8 استارتاپ موفق به شما راهکارهای موف

بیشتر بخوانید

چگونگی اخذ شابک کتاب قم

در مورد اخذ شابک کتاب قم برای همشهریان خود خبر های ویژه ای داریم. می توانید با خیال راحت کار خود را به موسسه ساهورا شعبه قم بسپارید. دیگر نیاز نیست برای اخذ شابک در قم به دنبال انتشارات گوناگون در تهران باشید.

بیشتر بخوانید

قوانین انتشارات برای ثبت شابک

به دنبال انتشارات برای ثبت شابک هستید؟ شابک یک شناسه سیزده رقمی بین المللی برای کتاب است که توسط خانه کتاب ارائه می شود. به نوعی این کد شناساگر و در واقع هویت کتاب را به ثبت میرساند و برای هر کدام منحصر به خود آن کتاب است

بیشتر بخوانید

اخذ سریع مجوز کتاب از ارشاد در کوتاهترین زمان

یکی از اصلی ترین مراحل چاپ کتاب اخذ سریع مجوز چاپ کتاب از ارشاد است. نمی شود که پس از ترجمه یا تالیف کتابی مستقیم به چاپخانه رفت و کتاب خود را چاپ کرد.

بیشتر بخوانید

سریعترین روش دریافت اعلام وصول کتاب

دریافت اعلام وصول کتاب آخرین مرحله از مراحل اداری چاپ یک کتاب می باشد که به آن مجوز پخش کتاب نیز گفته می شود. گرفتن اعلام وصول کتاب فرآیندی پیچیده و البته زمان بر است.

بیشتر بخوانید

اخذ مجوز چاپ کتاب ساده و آسان

همانطور که گفته شد، برای سرعت بخشیدن به روند اخذ مجوز چاپ کتاب باید به دنبال یک انتشارات مطمئن باشید تا بتواند روند گرفتن مجوز کتاب را سرعت بخشد. بنابراین تیم تخصصی ساهورا مفتخر است که آماده ی خدمت رسانی به عموم مشتریان گرامی بوده و مشکلات مولفان را در اخذ مجوز نشر کتاب حل کرده است.

بیشتر بخوانید