پاسخ این سوال ساده است. اگر به دنبال چاپ کتابچه هستید می توانیم به شما موسسه ساهورا را معرفی کنیم. زیرا این موسسه به دلیل تجربه کاری طولانی مدت در حوزه خدمات چاپ و نشر کتابچه میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. پس از اینهمه سال فعالیت به عنوان یک انتشارات جهت چاپ کتاب، این موسسه در کار استاد شده و می تواند بهترین خدمات را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب و معقول در اختیار شما بگذارد. پس اگر قصد چاپ کتابچه دارید از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و مطالب را مطالعه کنید.

کجا کتابچه چاپ‌ کنیمکتابچه  


برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                   47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده      09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی        09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب   09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی      09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری          09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری             09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                       09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد            09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                  09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی            09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه چاپ کتاب


برای چاپ کتابچه مجوز نیاز است؟

یکی از بزرگترین امتیازات موسسه ساهورا این است که صفر تا صد کار را انجام میدهد. یعنی هنگام بستن قرارداد متعهد می شود که تمامی کارهای لازم برای چاپ کتاب را از اول تا انتها انجام خواهد داد. این شامل گرفتن تمامی مجوزها، صفحه بندی، ویراستاری، طراحی جلد و ... می شود. پس کافی است شما سفارش نشر کتابچه خود را در سایت موسسه ثبت کنید و بقیه کار را به کارشناسان خبره ساهورا بسپارید. آنها برنامه چاپ و نشر کتابچه شما را تنظیم کرده و مرحله به مرحله آن را پیش خواهند برد.

کجا کتابچه سریع چاپ کنیم؟

اگر برای چاپ کتابچه خود عجله دارید، می توانید از خدمات فوری موسسه ساهورا استفاده کنید. این خدمات به منزله کاهش زمان چاپ کتاب ارائه شده اند تا مشتری بتواند سر موعد مقرر کتابچه خود را تحویل بگیرد. در این روش تمامی کارکنان و کارشناسان کارهای خود را با سرعت بالاتری انجام داده  و کتابچه شما را در اولویت نسبت به سایر کارها قرار می دهند. موسسه ساهورا به دلیل اینکه از هر لحاظ به فکر رفاه حال مشتریان خود است تبدیل به بهترین انتشارات برای  چاپ کتابچه سریع شده است که می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببرید.

کجا کتابچه ارزان چاپ کنیم؟

در مورد قیمت چاپ کتابچه باید بگوییم که موسسه ساهورا در تلاش است تا با استفاده از استراتژی های خاص و حذف هزینه های کاذب قیمت چاپ و نشر کتابچه را به حداقل برساند تا مشتریان بدون تحمل هیچگونه فشار و استرس مالی بتوانند به این خدمات دسترسی پیدا کنند. بنابراین، نگران هزینه چاپ کتاب   خود نباشید، ساهورا حامی شماست و هدف دارد تا از هر لحاظ رفاه و امنیت خاطر شما را تامین کند. همین حالا وارد سایت شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

چاپ آنلاین کتابچه

برای چاپ کتابچه می توانید از هر شهر و استانی که هستید از خدمات موسسه ساهورا استفاده کنید. نیازی به مراجعه حضوری به دفتر موسسه نیست. می توانید از طریق سایت ساهورا سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان این موسسه در اسرع وقت سفارش را بررسی کرده و قرارداد را برای شما تنظیم می کنند. می توانید این قرارداد را در شهر خود در یکی از دفاتر اسناد رسمی امضا کرده و برای موسسه ارسال کنید. پس عقد قرارداد، موسسه کار خود را شروع کرده و به وسیله خبره ترین و حرفه ای ترین متخصصان در تمامی حوزه ها کارهای مربوط به چاپ کتاب شما را انجام می دهد. پس از طی زمان توافق شده می توانید کتابچه چاپ شده خود را تحویل بگیرید.