این روزها، تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از موضوعات به روز و مهم در حوزه های علمی و دانشگاهی شده است. اهمیت فراوان این موضوع باعث شده تا دانشجویان برای بالا بردن رتبه علمی و گرفتن امتیاز و تقویت رزومه ی خود به فکر تبدیل پایان نامه به کتاب بیفتند. بنابراین با توجه به مراحل طولانی این کار و اینکه گرفتن مجوز های لازم برای چاپ کتاب می تواند برای افراد ناشی و بی تجربه سخت، کسل کننده و هزینه بر باشد، موسسه ساهورا تصمیم گرفته تا به کمک دانشجویان بشتابد. پس اگر قصد تبدیل پایان نامه به کتاب را دارید این مقاله می تواند برای شما سودمند بوده و اطلاعات مفیدی در این راستا در اختیار شما بگذارد. با ما همراه باشید تا نکاتی کلیدی در مورد روند تبدیل پایان نامه به کتاب، مزایا و شرایط خاص آن، هزینه های لازمه برای انجام این امر و بسیاری از موضوعات را به دست بیاورید تا بتوانید درست ترین و مطمئن ترین انتخاب برای تبدیل پایان نامه به کتاب را داشته باشید.

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


فایده تبدیل پایان نامه به کتاب - چرا شما را به اینکار توصیه می کنیم؟

چرا تبدیل پایان نامه به کتاب اینقدر مورد توجه قرار گرفته است؟ برای پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که چاپ پایان نامه و تبدیل آن به کتاب در امتیاز دهی رتبه بندی علمی دارای امتیاز خاص خود می باشد. به این معنی که مثلا نوشتن مقاله حد خاصی از امتیاز را دارد و به صرف زیاد شدن تعداد مقالات امتیاز آن از میزان معینی بالاتر نمی رود. در نتیجه علاوه بر نوشتن مقاله باید روشهای دیگری برای بالا بردن امتیاز و تقویت رزومه مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از این روش ها چاپ کتاب از پایان نامه می باشد. اساتید و دانشجویانی که مقاله کافی دارند می توانند به سمت چاپ پایان نامه رفته و فعالیت های دیگری در این حوزه انجام دهند. موسسه ساهورا این مسیر را برای شما هموار تر کرده و به شما کمک می کند تا در این مسیر به درستی گام برداشته و با سرعت هرچه تمام به اهداف علمی خود نایل شوید.

تبدیل پایان نامه به کتاب – آسان ترین روش برای تقویت رزومه

همانطور که گفته شد، تبدیل پایان نامه به کتاب، به کمک تیم تخصصی و حرفه ای ساهورا تبدیل به یکی از آسانترین و ساده ترین روش ها برای تقویت رزومه علمی شده است. موسسه ساهورا کمک می کند تا پایان نامه چاپ شده در کمترین وقت ممکن و با هزینه ای اندک در اختیار شما قرار بگیرد. مشاورین ساهورا به طور رایگان آماده پاسخدهی به سوالات شما در تمامی زمینه های مربوط به چاپ کتاب از پایان نامه بوده و خدمات مناسبی را در این حوزه ارائه می کند. نوشتن کتاب از پایان نامه روشی آسان و کم هزینه برای تقویت رزومه می باشد که در آن لازم نیست مدت زمان زیادی را صرف تالیف کتاب بکنید، صرفا پایان نامه آماده خود را تبدیل به کتاب کرده از امتیاز آن در رتبه دهی بهره می برید. تبدیل پایان نامه به کتاب روشی معتبر در سراسر دنیاست و متخصصین ساهورا آن را طبق استانداردهای جهانی انجام می دهند.

چاپ کردن کتاب از پایان نامه چند امتیاز برای مصاحبه دکتری دارد؟

تبدیل پایان نامه به کتاب هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم در مصاحبه دکتری تاثیر گذار است. به این صورت که چاپ پایان نامه خود به تنهایی 4 امتیاز مستقل برای مصاحبه دکتری دارد، و همچنین اگر دانشجوی دانشگاه آزاد باشید، پایان نامه چاپ شده در نمره نهایی 2 نمره دارد، که خود این موضوع باعث افزایش معدل شده و بنابراین به طور غیر مستقیم در مجموع امتیازات لازم برای دکتری تاثیر گذار خواهد بود. پس نمی توان موضوع تبدیل پایان نامه به چاپ کتاب را ندیده گرفت. این موضوع برای کسانی که قصد ادامه تحصیل و گرفتن پذیرش برای دکتری را دارند موضوع قابل توجهی است. البته به دلیل وقت گیر بودن آن شاید دانشجویان از پیگیری و به نتیجه رساندن آن دلسرد می شوند. موسسه ساهورا برای آسان کردن چاپ پایان نامه شما آماده خدمت بوده و تمامی مراحل اداری این روند را انجام داده و کتاب را در اختیار شما خواهد گذاشت.

برای تبدیل پایان نامه به کتاب چه کاری باید انجام داد؟

تبدیل پایان نامه به کتاب کار سختی نیست. البته اگر این کار را دست متخصص آن بسپارید. برای چاپ کتاب از پایان نامه لازم نیست وقت زیاد و هزینه بالا بپردازید. این کار با هزینه کم و معقول هم می تواند انجام بگیرد. اگر قصد چاپ پایان نامه خود را دارید، می توانید همین حالا وارد سایت ساهورا شده و با مشاورین ما تماس بگیرید. مشاورین موسسه ساهورا بدون جانبداری و منفعت طلبی آماده ارائه مشاوره و پاسخ به سوالات مختلف شما هستند. از این طریق می توانید اطلاعات جامع و کاملی در مورد روند تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه های این کار و ... اطلاعات زیاد دیگری به دست بیاورید. پس از این کار در صورت توافق قراردادی بین شما و موسسه منعقد می شود و بقیه کار به دست متخصصین مجرب و با تجربه ساهورا صورت می گیرد و شما تنها در نهایت کتاب خود را در دست خواهید داشت.

 قدم اول در تبدیل پایان نامه به کتاب چیست؟

همانطور که گفته شد، قدم اول در تبدیل پایان نامه به کتاب کسب اطلاعات کلی و جامع از روند چاپ کتاب از پایان نامه می باشد. یعنی ابتدا باید بدانید می خواهید دقیقا چه کاری انجام دهید. بنابراین از طریق تماس با مشاورین ساهورا می توانید از جزئیات روند تبدیل پایان نامه به کتاب مطلع شده و اطلاعات مفیدی کسب کنید. پس از دانستن حوزه های مربوط به تبدیل پایان نامه به کتاب می توانید سفارش خود را در سایت ثبت کرده و فاکتور آن را بگیرید و از هزینه های تک تک خدمات صورت گرفته برای این کار مطلع شوید. در صورت توافق بر روی قیمت و هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری برای عقد قرارداد حاضر شوید و آن را امضا کنید. پس از این مرحله متخصصین مجموعه ساهورا کار خود را شروع کرده در زمانی کم مراحل مختلف آن را به انجام می رسانند.

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب در ساهورا چگونه است؟

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب در ساهورا توسط کارشناسانی با تجربه، دقیق، متعهد، و خبره انجام می گیرد. با وجود چنین کارشناسانی قطعا جای نگرانی برای هیچ موضوعی باقی نمی ماند. در ابتدا باید مجوز های لازم مانند مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز شابک و ... برای تبدیل پایان نامه به کتاب گرفته شوند. سپس بسته به شرایط کتاب و مشتری، محتوای کتاب، و سایر عوامل مربوطه تیم ساهورا شروه به طراحی قالب، ویراستاری، طراحی جلد و سایر موضوعات دیگر می کنند. در نهایت پایان نامه چاپ شده شما پس از طی مراحل مختلف به صورت آماده برای شما ارسال می شود و پس از تایید شما، به هر تعداد که بخواهید چاپ کتاب شما انجام می شود و در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب تیم مجرب ساهورا در کمترین زمان ممکن پایان نامه چاپ شده را با بهترین کیفیت و مطابق خواست و سلیقه شما و هماهنگ با استانداردهای لازم در این کار ارائه می کند.

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب با حداقل هزینه

در تبدیل پایان نامه به کتاب اگر تجربه کافی و اطلاعات لازم را نداشته باشید ممکن است مورد سودجویی و سواستفاده بسیاری از افراد و موسسات قرار بگیرید. نباید طوری باشد که سودجویان از عدم اطلاعات شما بهره برده و شما را گول بزنند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است کار خود را به کاردان بسپارید. کارشناسان ساهورا با چندین سال سابقه در حوزه چاپ پایان نامه و چاپ کتاب راه و چاه این عمل را به خوبی بلد بوده می توانند از مسیری درست شما را هدایت کرده و هزینه لازم برای تبدیل پایان نامه به کتاب را به حداقل برسانند. اگر به دنبال کاهش هزینه و افزایش کیفیت هستید موسسه درستی را انتخاب کرده اید. ساهورا طی چندین سال تجربه کاری توانسته در حوزه تبدیل پایان نامه به کتاب اعتماد مشتریان را جلب کند و تلاش می کند تا خدمات خود را با بهترین کیفیت و نازلترین هزینه عرضه کند. پس همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

ارزانترین هزینه، بالاترین کیفیت در تبدیل پایان نامه به کتاب

در تبدیل پایان نامه به کتاب، لازم نیست هزینه های گزافی را پرداخت کنید. عملا فرآیند چاپ پایان نامه آنقدر هزینه بر نیست که نتوان از عهده آن بر آمد. با این حال، ممکن است برخی شرکت ها و موسسات برای کمترین کردن هزینه آن کار خود را به درستی انجام ندهند و کیفیت کار را پایین بیاورند. تیم ساهورا متشکل از افرادی متعهد و دارای وجدان کاری بوده که به بهانه ی ارزانتر کردن کار از کیفیت آن کم نمی گذارند. بنابراین اگر به دنبال هزینه ای معقول و منطقی و کیفیت عالی در تبدیل پایان نامه خود به چاپ کتاب هستید می توانید به تیم متعهد ساهورا اعتماد کنید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که چاپ پایان نامه شما به بهترین شیوه ممکن صورت گرفته و کم و کاستی در آن نخواهد بود. هدف ما جلب رضایت مشتری است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

چگونگی تبدیل پایان نامه به کتاب فوری در ساهورا

در صورتی که برای تبدیل پایان نامه  به کتاب عجله دارید و نیاز دارید که پایان نامه چاپ شده را خیلی سریع در اختیار داشته باشید، می توانید از شرایط تبدیل پایان نامه به کتاب فوری در مجموعه خدمات ساهورا استفاده کنید. در این صورت انجام کار شما در اولویت قرار گرفته و از تیم سرعتی برای انجام روند طراحی و چاپ پایان نامه شما استفاده می شود. بدین گونه روند تبدیل پایان نامه شما به کتاب به طور سرعتی و ویژه انجام می گیرد و در کمترین زمان ممکن کتاب در اختیار شما خواهد بود. شما می توانید با خیال راحت صفر تا صد تبدیل پایان نامه به چاپ کتاب را به ساهورا بسپارید و در هر زمانی که تعیین کرده اید آن را تحویل کرده اید. در این حال در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی کرده اید. تیم مجرب ساهورا آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

هزینه چاپ کردن کتاب از پایان نامه چقدر می شود؟

اگر انتخاب درستی داشته باشید، تبدیل پایان نامه به کتاب فرآیندی هزینه بر نخواهد بود. اما در صورتی که راه درست را ندانید و مدام در مراحل اداری چاپ پایان نامه به دور خود بچرخید و هزینه های بیخود و غیر ضروری صرف کنید نمی توان گفت که تبدیل پایان نامه به چاپ کتاب فرآیندی هزینه بر نیست. پس بهتر است از ابتدای امر کار خود را به متخصص آن بسپارید تا از هزینه ها و دوندگی های بیخود و اضافی جلوگیری کنید. هزینه چاپ کتاب از پایان نامه به عوامل متعددی مثل تعداد صفحات آن، جنس کاغذ، طراحی جلد و ویراستاری و ... بستگی دارد. بنابراین نمی توان تعرفه مشخصی از آن ارائه داد.  اما می توانید وارد سایت ساهورا شده و ثبت سفارش کنید تا فاکتور خدمات مورد نیاز شما به طور رایگان در اختیار شما قرار بگیرد تا بتوانید برآیندی کلی از این روند و هزینه های آن داشته باشید.

تبدیل پایان نامه به کتاب در کلیه رشته های دانشگاهی

برای تبدیل پایان نامه به کتاب، موسسه ساهورا تیمی متشکل از افرادی با کلیه رشته ها و تخصص ها دور هم جمع کرده است. می توان گفت که در تبدیل پایان نامه به کتاب اگر کارشناس مربوطه در زمینه و رشته پایان نامه تخصص کافی داشته باشد بازدهی کار بالا رفته و می توان کیفیت بالاتری را از پایان نامه چاپ شده انتظار داشت. به همین دلیل سعی بر آن است که در سفارشات چاپ کتاب از پایان نامه را به دست افرادی بسپاریم که در زمینه ی موضوع آن پایان نامه اطلاعات و تخصص کافی دارند. بنابراین می توانیم تضمین کنیم که کیفیت کتاب تحویل داده شده عالی خواهد بود، چرا که از زیر دست افرادی مجرب و کاربلد بیرون آمده است. باعث افتخار موسسه ساهورا است که طی چندین سال فعالیت کاری در این حوزه توانسته ایم بهترین بوده و در تمامی زمینه ها رضایت مشتری را از آن خود کنیم.

تبدیل پایان نامه به کتاب

بهترین انتشارات برای تبدیل پایان نامه به کتاب کجاست؟

در موضوع تبدیل پایان نامه به کتاب، جهت پاسخ به این سوال اول باید بدانیم که اصلا بهترین انتشارات به چه معناست؟ بهترین انتشارات به موسسه ای گفته می شود که تیمی مجرب، متخصص، متعهد برای تبدیل کتاب به پایان نامه داشته باشد، این موسسه باید روند تبدیل پایان نامه به کتاب را به خوبی بلد باشد و راه و مسیر صحیح انجام آن را بداند، باید با حداقل هزینه بهترین و متنوع ترین خدمات را ارائه کند، باید از استاندارد های لازم برای تبدیل پایان نامه به چاپ کتاب به خوبی آگاه باشد و ... . برای اینکه بتوانیم موسسه ای را بهترین انتشارات برای تبدیل پایان نامه به کتاب عنوان دهیم عوامل متعدد بسیاری دخیل هستند، اما کدام موسسه ای همه این عوامل را یک جا دارند؟ تیم حرفه ای ساهورا در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشتریان بگذارد، و البته که تا کنون در این مسیر موفقیت های بسیاری کسب کرده است. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


آیا تبدیل پایان نامه به کتاب نیاز به مجوز دارد؟

البته که برای تبدیل پایان نامه به کتاب مجوز هایی مثل مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ شماره استاندارد بین المللی کتاب یا همان شابک و گرفتن فیبا ضروری است. به ویژه اگر قصد فروش این کتاب در بازار را دارید. در صورتی که کتاب شما به عنوان یک مجله، کاتالوگ یا گزارش کار شمرده می شود نیازی به گرفتن مجوز خاصی ندارید. به هر حال، گرفتن مجوز برای چاپ کتاب از پایان نامه و تبدیل پایان نامه به کتاب فرایندی زمانبر، هزینه بر، و کسل کننده است و برای افرادی که آشنا به روند اداری آن نیستند می تواند گیج کننده و مشکل باشد. پس پیشنهاد می کنیم که صفر تا صد تبدیل پایان نامه به کتاب را به کارشناسان حرفه ای در ساهورا بسپارید تا تمامی مراحل اداری آن را از گرفتن مجوز تا چاپ کتاب به جای شما طی کنند و پایان نامه چاپ شده نهایی را بی دردسر مطابق با خواست و سلیقه شما در اختیارتان بگذارند.

تبدیل پایان نامه به کتاب چقدر طول می کشد؟

مدت زمان لازم برای تبدیل پایان نامه به کتاب بسته به موضوع پایان نامه، تعداد صفحات و عوامل متعدد دیگر متفاوت است. در کل می توان گفت که روند چاپ کتاب از پایان نامه فرآیندی 30 تا 40 روزه است و در طی این مدت تمامی مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب اعم از گرفتن مجوز، طراحی قالب، ویراستاری و ... انجام می گیرد. با سپردن کار خود به دست متخصصینی با تجربه نه تنها می توانید در وقت و هزینه صرفه جویی کنید، همچنین می توانید پایان نامه چاپ شده خود را با بهترین و مطلوب ترین کیفیت در اختیار داشته باشید. به همین منظور، انتشارات آنلاین ساهورا همه روزه در اختیار افرادی قرار دارند که به دنبال کیفیت واقعی و صرفه جویی در زمان هستند. با اعتماد به ما تقویت رزومه یا پذیرش در مقطع دکتری خود را تضمین کنید. کار ما سالهاست که خدمت به شماست.

آیا تبدیل پایان نامه به کتاب 1 نسخه امکان پذیر است؟

لازم نیست که حتما در تبدیل پایان نامه به کتاب تعداد نسخه بالایی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید پایان نامه خود را به صورت کتاب در بیاورید. سایت ساهورا به شما این امکان و موقعیت را می دهد تا در صورت تمایل تنها 1 نسخه از پایان نامه چاپ شده برای شما مهیا شود. انجام این کار نیاز به مراحل اداری خاصی ندارد و موسسه ما می تواند در اسرع وقت و با نازلترین هزینه این کار را برای شما انجام دهد. می توانید به سادگی سفارش تبدیل پایان نامه به چاپ کتاب را در 1 نسخه ثبت کنید و با شرایطی استثنایی و بدون دوندگی و اتلاف وقت آن را صاحب شوید. ما اینجاییم تا به هر گونه نیاز شما پاسخ داده و تمامی خواسته های شما با هر شرایط و موقعیتی تبدیل به واقعیت کنیم. همین است که موسسه ساهورا را از سایرین متمایز کرده است. 

ما برای تبدیل پایان نامه به کتاب مشاوره رایگان در نظر گرفته ایم.

در موضوع تبدیل پایان نامه به کتاب، به این دلیل که اکثر مخاطبان این کار دانشجویانی هستند که برای بار اول قصد چاپ کتاب از پایان نامه خود را دارند، بنابراین موسسه ساهورا مشاوره رایگانی را برای این دسته از افراد ترتیب داده تا بدین طریق بتوانند اطلاعات مورد نیاز برای انجام این کار را کسب کرده و با روند تبدیل پایان نامه به کتاب آشنا شده و هزینه های مورد نیاز برای این کار را برآورد کنند. مشاورین افرادی متعهد و صادق هستند که بدون جانبداری و تبلیغات به مشتری کمک می کنند تا بتواند تصمیم درستی گرفته و به مقصود و هدف خود برسد. آنها به هیچ وجه قصد فریب مشتریان را ندارند و هدف آنها خدمت صادقانه به تمامی مشتریان با هر نوع سلیقه و توان مالی می باشد. باعث افتخار ماست که بتوانیم مسیری را برای افراد هموار کرده و در این حوزه کمکی را ارائه کرده باشیم.

ساهورا، مطمئن ترین سایت در تبدیل پایان نامه به کتاب

در موضوع تبدیل پایان نامه به کتاب، همانطور که تا کنون نیز بیان کردیم، به جرات می توانیم بگوییم که موسسه ساهورا حرف اول و آخر را در این حوزه می زند. انتشارات آنلاین ساهورا با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص در تمامی زمینه های مربوط به تبدیل پایان نامه به کتاب توانسته است پیشتاز این عرصه در مقایسه با سایر موسسات و انتشارات باشد. این حد از اعتماد به نفس بیخود به دست نیامده و نتیجه ی سال ها تلاش و کوشش در راستای برآورده کردن نیاز ها  و خواسته های مشتریان می باشد. هدف موسسه ساهورا ارائه ی بهترین خدمات با کیفیت عالی و هزینه ای معقول و مقرون به صرفه می باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود را کسب کند. این موسسه با سابقه ای طولانی مدت در این حوزه توانسته است اعتماد مشتریان خود را جذب کرده و هم اکنون به خوبی می داند که باید با تمام توان خود مراقب این اعتماد کسب شده باشد. تیم حرفه ای ما همیشه در اختیار شما بوده و برای خدمت رسانی آماده و مهیا است. همین حالا وارد سایت شوید و سفارش خود را ثبت کنید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی

تبدیل پایان نامه به کتاب