هزینه چاپ کتاب برای کسانی که به دنبال چاپ کتاب هستند، به ویژه مبتدیان و افراد نا آشنا به این مسیر، موضوعی قابل تامل است. در این مورد اطلاعات اندکی در دست است و تعرفه چاپ کتاب اغلب به شرایط و عوامل متعددی بستگی دارد. از این رو، صحیح نیست که بدون مطالعه و کسب اطلاعات در مورد هزینه چاپ کتاب دست به اقدامی زد و کتاب خود را چاپ کرد. بنابراین آشنا شدن با شرایط و عوامل متعدد چاپ کتاب به ویژه آشنایی با نحوه برآورد قیمت چاپ خالی از لطف نخواهد بود. از این رو در این مقاله بر آنیم که بتوانیم برخی اطلاعات مفید را در اختیار شما بگذاریم تا در مسیر چاپ کتاب توانسته باشیم کمکی و خدمتی را عرضه داشته باشیم. سایت ساهورا یکی از بهترین سایت ها در زمینه چاپ کتاب بوده و مشاوره رایگانی را در خصوص هزینه چاپ کتاب در اختیار مشتریان می گذارد. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا در نهایت اطلاعات مفید و جامعی از روند و هزینه چاپ کتاب در اختیار داشته باشید.

هزینه چاپ کتاب

هزینه چاپ کتاب 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


چطور هزینه چاپ کتاب را کاهش دهید؟

هزینه چاپ کتاب، در صورتی که بر نحوه برآورد آن دقت نشود می تواند مبلغ بالایی را در بگیرد. البته اگر در سایت گوگل وارد کنید خواهید دید که در این حوزه پر تکرار ترین سوال این است "چاپ کتاب چقدره؟". این نشان دهنده ی این است که موضوع هزینه چاپ کتاب اهمیت بالایی در این حوزه دارد و موضوعی حائز اهمیت است. بنابراین، با کمی درایت و دقت به شرایط خاص چاپ کتاب می تواند هزینه های آن را کاهش داد. فقط باید دقت داشت که افرادی سودجو از بی تجربگی شما استفاده نکرده و شما را فریب ندهند. می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان خبره ساهورا و آشنایی با نرخ چاپ کتاب و هزینه های جانبی آن در بسیاری از موارد صرفه جویی کرده و همچنین از قیمت واقعی و درست چاپ کتاب و تک تک عوامل جانبی آن اطلاع کسب کنید. در این موسسه ما قیمت را به حداقل ممکن رسانده ایم. موسسه ساهورا روشی مطمئن و قابل اعتماد جهت کمک به چاپ کتاب و برآورد قیمت آن می باشد که برای خدمت رسانی به مشتریان گرامی آماده می باشد.

چرا هزینه چاپ کتاب در ساهورا کم است؟

ما در موسسه ساهورا هزینه چاپ کتاب را به حداقل ممکن کاهش داده ایم. چرا؟ در این موسسه ما امکان دریافت مشاوره ای بدون جانبداری و واقع گرایانه را مهیا کرده ایم. در نتیجه کارشناسان ما اطلاعات صحیح و درستی از هزینه چاپ کتاب در اختیار مشتری گذاشته و به هیچ وجه با دادن اطلاعات غلط و یا اضافه کردن به لیست خدمات مورد نیاز برای چاپ کتاب به دنبال منفعت طلبی و گرفتن مبلغ بیشتری از هزینه چاپ کتاب برای مشتری نیستند. کارشناسان متعهد موسسه ساهورا وجدان کاری و اخلاقی بالایی داشته و به دنبال سودجویی و سواستفاده از ناآگاهی مشتری نیستند. به همین دلیل با اعتماد به موسسه ساهورا خواهید دید که هزینه چاپ کتاب در این سایت در مقایسه با سایر موسسات و انتشارات کم و ناچیز است. در واقع می تواند گفت که در این موسسه چاپ کتاب ارزان است. همچنین هزینه های جانبی نیز در این موسسه به حداقل ممکن کاهش یافته است. به جرات می توان گفت که موسسه ساهورا در میان موسسات دیگر بهترین بوده و خدمات را با شرایط ویژه و منحصر به فردی ارائه می کند.

افزایش سرعت و کاهش هزینه چاپ کتاب با بزرگترین انتشارات آنلاین کشور

در رابطه با کاهش هزینه چاپ کتاب، موسسه ساهورا که بزرگترین مرکز نشر کتاب می باشد، توانسته است با کاهش هزینه های جانبی چاپ کتاب مانند طراحی قالب، ویراستاری، طراحی جلد و ... را تعرفه چاپ کتاب را به حداقل برساند. و به دلیل استفاده از تعداد بسیاری از طراحان، مولفان، ویراستاران، مترجمان و ... و بهره گیری از تمامی دانش این متخصصین علاوه بر افزایش کیفیت در تمامی حوزه ها، توانسته است سرعت انجام و تحویل کار را نیز بالا ببرد. در موسسه ساهورا شما می توانید کتاب خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین و مناسب ترین کیفیت دریافت کنید و همچنین هزینه چاپ کتاب خود را به حداقل برسانید. این موسسه خدمات بی نظیری و  در این حوزه ارائه کرده و هدف آن کسب رضایتمندی مشتری و رعایت حال او در تمامی خدمات ارائه شده می باشد. بی دلیل نیست که این موسسه تبدیل به بزرگترین انتشارات آنلاین کشور شده است.

ساهورا، مطمئن ترین سایت در هزینه چاپ کتاب

موسسه ساهورا در هزینه چاپ کتاب یکی از مطمئن ترین سایت هاست. این موسسه تعداد زیادی از کارشناسان و متخصصین مجرب و حرفه ای را با استفاده از انواع آزمون های استخدامی جذب کرده است که طی سالیان سال فعالیت کاری در این حوزه و کسب تجربه کاری ثابت کرده اند که افرادی متعهد و مقید به اصول اخلاقی می باشند. بنابراین، با همراهی چنین متخصصینی، سایت ساهورا توانسته است به منظور رفاه حال تمامی مشتریان و ارائه خدماتی بی دریغ به آنها هزینه نشر کتاب را به حداقل برساند. این تفاوت قیمت چاپ کتاب در مقایسه با سایر موسسات ناشی از وجدان اخلاقی تیم ساهورا می باشد که منفعت طلبی های شخصی را در آن به صفر رسانده است. این اعتماد بین مشتریان ساده به دست نیامده و عقیده بر آن است که نباید آن را ساده از دست داد. ما همین حالا برای خدمت رسانی آماده ایم. وارد سایت شده و با مشاورین ما تماس بگیرید.

هزینه چاپ کتاب

نحوه پرداخت اقساطی هزینه چاپ کتاب در ساهورا

موسسه ساهورا امکان پرداخت اقساطی هزینه چاپ کتاب را برای راحتی مشتریان خود به وجود آورده است. لزومی ندارد که هزینه چاپ کتاب خود را یک جا پرداخت کنید. پس از گرفتن فاکتور و برآورد قیمت چاپ در ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت لحاظ کرده و پس از شروع کار و طی روند انجام چاپ کتاب به صورت اقساطی مابقی این هزینه را پرداخت می کنید. سعی این موسسه بر این است که با توجه به شرایط استثنایی مشتریان برای پرداخت هزینه چاپ کتاب متحمل فشار و نگرانی نشوند. رفاه حال مشتریان از اولویت های ساهورا می باشد. بنابراین این موسسه سعی دارد که به روز ترین خدمات و بهترین کیفیت در آنها را با ساده ترین شرایط ممکن، به طوری که مشتری هیچ فشاری را متحمل نشود، ارائه کند. تفاوت اصلی این موسسه با سایر موسسات در همین است. پس همین حالا وارد سایت شده و سفارش خود را ثبت کنید.

هزینه چاپ کتاب یک نسخه چقدر می شود؟

هزینه چاپ کتاب در تیراژ کم و بالا متفاوت است. معمولا هر موسسه ای به طور شخصی برای خود تعرفه چاپ کتاب را تعریف می کند. بنابراین در سایت ساهورا تلاش کرده ایم که این نرخ چاپ کتاب را به حداقل برسانیم. با استفاده از تیمی مجرب و حرفه ای و با استخدام تعداد زیادی از ویراستاران، طراحان، مولفان و ... تلاش کرده ایم تا هزینه چاپ کتاب در هر تعداد نسخه ای که مشتری لازم بداند به حداقل کاهش دهیم. بنابراین حتما لازم نیست که شما تعداد زیادی کتاب سفارش دهید تا هزینه چاپ کتاب مقرون به صرفه باشد، سایت ساهورا با کاهش هزینه های جانبی و ارائه ی خدمات و شرایط ویژه امکان سفارش کتاب حتی به تعداد 1 جلد را با هزینه ای معقول و مقرون به صرفه امکان پذیر کرده است. هدف کسب اعتماد و رضایت مشتریان می باشد تا با یکبار استفاده از خدمات ما، مشتری دائمی ما شوند.

ارزانترین هزینه چاپ کتاب شعر در کدام انتشارات؟

آیا هزینه چاپ کتاب مبلغ بالایی است؟ برای شاعر شدن و چاپ کتاب شعر قطعا نیازی به هزینه های هنگفت و انواع مشکلات مالی نیست. اگر دلنوشته و اشعاری که می خواهید به آنها را به چاپ برسانید جای درستی آماده اید. ما چاپ کتاب شعر را برای شما ساده کرده ایم. لازم نیست دوندگی ها و سختی های زیادی برای چاپ کتاب شعر کرده و هزینه بالایی بپردازید. تمامی مراحل روند چاپ کتاب شعر از گرفتن مجوز تا طراحی جلد و ویراستاری آن را به ما بسپارید. موسسه ساهورا با ارزانترین قیمت و بالاترین قیمت در مدت 1 ماه مراحل آماده سازی کتاب را طی می کند و با کمترین هزینه چاپ کتاب آن را به دست شما می سپارد. همچنین شرایط ویژه پرداخت اقساطی نیز به شما کمک خواهد کرد که نگران پرداخت هزینه چاپ کتاب خود نباشید. ساهورا بهترین انتشارات آنلاین کتاب در خدمت مشتریان گرامی می باشد.  

هزینه چاپ کتاب

ارزانترین هزینه چاپ کتاب رمان در ایران

کاهش هزینه چاپ کتاب و عدم مشغله به نحوه گرفتن مجوز چاپ و سایر مراحل اداری چاپ رمان یکی از دغدغه های اساسی نویسندگان می باشد. اگر نویسنده ای در گیر این گونه مسائل شود و نگران پرداخت هزینه چاپ کتاب و روند به ثبت رسیدن اثر خود باشد تمرکز خود جهت خلق آثار ممتاز را از دست خواهد داد. بنابراین یکی از خدمات ارائه شده در ساهورا در حمایت از نویسندگان کشور جهت خلق آثار پرفروش و مرغوب این است که تمامی روند به چاپ رساندن کتاب را برای آنها به نحو احسن انجام می دهد. روند به چاپ رسیدن کتاب روندی زمانبر و وقت گیر است. به خصوص برای افراد تازه وارد به این حوزه. اما تیم تخصصی و خبره ساهورا به دلیل تجربه کاری طولانی مدت می توانند به سرعت مراحل چاپ رمان را با کمترین هزینه چاپ کتاب طی کنند و کتاب را به دست مشتری آن برسانند.

با کمترین هزینه چاپ کتاب پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید.

صرف نظر از هزینه چاپ کتاب، یکی از اساسی ترین موضوعات امروز در حوزه های دانشگاهی تبدیل پایان نامه با کتاب است. برای کسانی که به دنبال کسب امتیاز و تقویت رزومه خود هستند این موضوع شایان توجه است. تبدیل پایان نامه به کتاب اساسا مشکل نیست، زیرا نیاز به صرف زمان طولانی مدت برای تالیف آن ندارد. تا حدی آماده است و صرفا لازم است مراحل آماده سازی آن برای چاپ طی شود. همچنین هزینه چاپ کتاب از پایان نامه نیز آنقدر ها گزاف و سنگین نیست که نتوان از عهده آن بر آمد. بنابراین می توانید با صرف هزینه چاپ کتاب اندک رزومه خود را تقویت کرده و موقعیت های بعدی خود را تضمین کنید. تیم ساهورا با سابقه طولانی مدت و همراهی تیمی متخصص در این حوزه با هزینه چاپ کتاب اندک آماده ارائه ی خدمات ویژه و منحصر به فرد به تمامی مشتریان و تبدیل پایان نامه آنها به کتاب می باشد. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


نحوه کاهش هزینه چاپ کتاب در ساهورا به چه صورت است؟

هزینه چاپ کتاب در موسسه ساهورا با شرایط خاصی اعمال می شود. به دلیل منفعت طلبی اندک کارمندان موسسه ساهورا و همچنین عدم جانبداری مشاوران این سایت قیمت چاپ کردن کتاب به حداقل رسیده و هزینه چاپ کتاب رایگان است. منظور از رایگان این است که شما در ابتدا می توانید به طور رایگان از مشاورین خبره ما مشاوره بگیرید. این کار هزینه ای برای شما نخواهد داشت و همچنین باعث خواهد شد که از هزینه های غیر ضروری بعدی جلوگیری شود. این مشاوران کمک می کنند که هزینه های حاشیه ای و جانبی را حذف کرده و به جای آن به طور صحیح و درستی سرمایه گذاری کنید. همچنین محاسبه فاکتور اولیه نیز در این سایت رایگان است. می توانید همین حالا وارد سایت شده سفارش خود را ثبت کرده و فاکتور اولیه خود را به صورت رایگان بگیرید. و پس از برآورد قیمت چاپ کتاب و اطلاع از نرخ نشر کتاب انتخابی درست و آگاهانه داشته باشید.

برآورد هزینه چاپ کتاب، از صفر تا صد با ساهورا

می دانیم که هزینه چاپ کتاب امری هزینه بر چاپ آن فرآیندی وقت گیر است که با توجه به مشغله های امروزی افراد شاید بیشتر افرادی که قصد چاپ کتاب را دارند وقت لازم برای پرداختن به این موضوع را نداشته باشند. بنابراین موسسه ساهورا صفر تا صد این روند را برای شما انجام می دهد. شما تنها کاری که می کنید این است که مذاکرات اولیه را با کارشناسان مجرب این موسسه انجام داده و قرارداد را منعقد می کنید. سپس تمامی کارها بر عهده متخصصین این موسسه می باشد. تمامی روند چاپ و نشر، از جمله صفحه آرایی، ویراستاری، انتخاب ناشر کتاب و ... بر عهده این موسسه خواهد بود و شما تنها در آخر کتاب چاپی را اختیار خواهید داشت. موسسه ساهورا کتاب مورد نظر را طبق خواست و سلیقه شما تهیه و تنظیم کرده و با بالاترین میزان قیمت و کمترین هزینه چاپ آن را در اختیار شما خواهد گذاشت.

تفاوت هزینه چاپ کتاب در تیراژ کم و زیاد چقدر است؟

هزینه چاپ کتاب در تیراژ کم و زیاد با یکدیگر تفاوت دارند. اما در موسسه ساهورا این هزینه را به حداقل رسانده ایم. هزینه چاپ کتاب به شرح زیر است که در جدول زیر مشاهده می کنید:

تعداد صفحات کتاب

هزینه چاپ کتاب در 30 جلد

هزینه چاپ کتاب در 50 جلد

هزینه چاپ کتاب در 100 جلد

هزینه چاپ کتاب در 150 جلد

60 صفحه کتاب

600000 تومان

650000 تومان

820000 تومان

950000 تومان

90 صفحه کتاب

635000 تومان

690000 تومان

880000 تومان

1070000 تومان

150 صفحه کتاب

680000 تومان

750000 تومان

1000000 تومان

1230000 تومان

200 صفحه کتاب

700000 تومان

815000 تومان

1070000 تومان

1350000 تومان

250 صفحه کتاب

740000 تومان

830000 تومان

1160000 تومان

1450000 تومان

300 صفحه کتاب

790000 تومان

880000 تومان

1550000 تومان

1890000 تومان

400 صفحه کتاب

860000 تومان

950000 تومان

1360000 تومان

2190000 تومان

500 صفحه کتاب

945000 تومان

1075000 تومان

1650000 تومان

2350000 تومان

 پایین ترین قیمت چاپ کتاب ترجمه شده

یکی دیگر موضوعات دیگر هزینه چاپ کتاب ترجمه شده است. امروزه بسیاری از اساتید و دانشجویان برای ارتقا سطح علمی و تقویت رزومه خود دست به ترجمه انواع کتاب می زنند. در موسسه ساهورا تیم حرفه ای ما آماده کمک به شما در چاپ کتاب ترجمه شده شما می باشد. بنابراین در پس از انتخاب کتاب مناسب و ترجمه آن کافی است با موسسه ساهورا قرارداد خود را منعقد کنید تا کارشناسان ساهورا مراحل اداری مانند گرفتن مجوز کتاب برای چاپ، مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ مجوز کد شابک و ... را طی کنند. هزینه چاپ کتاب بسته به ویراستاری، طراحی، طرح جاد و ... متفاوت است. اما کارشناسان ساهورا انجام این مراحل را برای شما ساده کرده و کمک می کنند تا ترجمه خود را به بهترین نحو ممکن و کمترین هزینه چاپ کتاب در اسرع وقت در اختیار داشته باشید.

هزینه چاپ کتاب

هزینه چاپ کتاب فوری چقدر می شود؟

هزینه چاپ کتاب فوری آنقدر هم با هزینه چاپ کتاب عادی متفاوت نیست که باعث نگرانی مشتری شود. در انجام مراحل آماده سازی و طراحی چاپ کتاب، موسسه ساهورا به دلیل به کار گیری تعداد بالایی از مولفین، مترجمین و ویراستاران در موسسه خود سرعت عمل بالایی دارد. این مراحل با حفظ کیفیت و کاهش هزینه چاپ کتاب توسط تیم حرفه ای و متخصص ما در انجام مورد مربوط به آماده سازی و طراحی انجام می شود و در نتیجه در کمتر از یک ماه کتاب شما آماده چاپ و نشر خواهد بود. کلیه فعالیت های مربوط به هزینه چاپ کتاب از جمله هماهنگی با ناشر چاپ کتاب و یافتن انتشارات چاپ کتاب مناسب توسط موسسه ساهورا صورت می گیرد. بنابراین در اسرع وقت شما می توانید کتاب مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید و از اتلاف وقت و پرداخت هزینه چاپ بالا پیشگیری کنید. حرفه ای بودن رمز موفقیت موسسه ما است.

هزینه چاپ کتاب جلد سخت را ارزان کردیم.

هزینه کتاب در انواع صحافی و صفحه بندی و جلد طراحی شده برای آن متفاوت است. این موسسه دارای یک مرکز چاپ و صحافی مستقل می باشد که با استفاده از آن سفارشات چاپ خود را انجام می دهد. بنابراین به دلیل اینکه هزینه حنل و نقل و هزینه جانبی دیگری وجود ندارد، هزینه چاپ کتاب با هر صحافی و جلدی از جمله جلد سخت پایین تر از مراکز چاپ بیرون بوده و به همین دلیل قیمت چاپ کتاب در انتشارات ساهورا کنترل شده تر از سایر موسسات می باشد. البته چون هزینه تمام شده کتاب ارتباط مستقیمی با تعداد صفحات و سایر عوامل دیگر دارد نمی توان جدول دقیقی از نرخ چاپ کتاب با انواع مختلف صفحه آرایی و صحافی ارائه کرد. اما موسسه ساهورا توانسته است هزینه چاپ کتاب را به حداقل رسانده و بهترین کیفیت را در صحافی انواع جلد طبق خواست و سلیقه مشتری ارائه دهد.

هزینه چاپ کتاب رنگی در تیراژ بالا به چه چیزهایی بستگی دارد؟

صرف نظر از هزینه نسبتا بالای چاپ کتاب رنگی، باید عنوان کرد که مطالعه کتب رنگی جذابیت خاص خود را دارد. البته که مخاطب این نوع کتاب ها اغلب قشر کودک و نوجوان هستند، و به همین دلیل می توان گفت که فروش کتب با چاپ رنگی زیاد می باشد. بنابراین پرداخت هزینه چاپ کتاب رنگی ارزش سرمایه گذاری دارد، چرا که می تواند مشتریان بیشتری را جذب کرده و سود بیشتری برساند. هزینه چاپ کتاب رنگی به عواملی همچون نوع کاغذ مورد استفاده، تعداد صفحات کتاب، نوع چاپ و ... بستگی دارد که موسسه ساهورا قیمتی معقول و مقرون به صرفه در این حوزه ارائه کرده است. این موسسه طی سالها کار و تجربه توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند و به خوبی می داند که این اعتماد دو طرفه لازمه و اساس یک ارتباط پر سود برای هر دو طرف است. هدف کسب رضایت مشتری از خدمات ارائه شده می باشد.

 دریافت مشاوره رایگان برای هزینه چاپ کتاب

برای آگاهی از هزینه چاپ کتاب کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید. مشاورین مجرب ما هر زمانی که شما بخواهید آماده ارائه ی مشاوره رایگان بوده و می توانند پاسخگوی تمامی سوالات شما در هر زمینه به ویژه در مورد هزینه چاپ کتاب باشند. آنها می توانند شما را با چگونگی چاپ کتاب ارزان آشنا کنند و کمک کنند تا از هزینه چاپ کتاب غیر ضروری جلوگیری کنید. این مشاوران بدون جانبداری و منفعت طلبی های شخصی شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید به سادگی و با کمترین دغدغه فکری به مقصود خود رسیده و هزینه چاپ کتاب بالا و غیر معقولی بابت این کار پرداخت نکنید. تنها کافی است وارد سایت شده و تماس بگیرید. به همین سادگی.

چگونگی ثبت سفارش آنلاین برای دریافت فاکتور قیمت چاپ کتاب

پس از اطلاع از هزینه چاپ کتاب، نحوه و شرایط متناسب با محتوای کتاب شما، گرفتن مشاوره و آگاهی به تمامی مراحل و توافق بر سر هزینه چاپ کتاب می توانید به طور آنلاین و اینترنتی سفارش خود را در سایت ثبت کرده و فاکتور قیمت چاپ کتاب را دریافت کنید. در این فاکتور قیمت و هزینه تمامی خدمات ارائه شده به صورت جدا نوشته می شود و شما می توانید دید درستی در مورد هزینه چاپ کتاب و نحوه کاهش این هزینه ها داشته باشید. پس از دریافت فاکتور مبلغ پیش پرداخت برای شما مشخص شده و می توانید با پرداخت پیش پرداخت سفارش چاپ کتاب خود را ثبت کنید. روند استفاده از این سایت به همین سادگی است و لازم نیست ابتدا پیش پرداخت را پرداخت کنید تا فاکتور صادر شود. وارد سایت شوید و از خدمات متنوع و بی نظیر سایت ساهورا بهره ببرید.

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی