مرکز چاب کتاب ساهورا

ضوابط چاپ کتاب

ضوابط چاپ کتاب براساس ویژگی های ظاهری مثل جلد، متن، صفحات ابتدایی و انتهایی و ویژگی های باطنی مثل موضوع و روان بودن محتوا و انتقال ساده مفهوم باید قبل از گرفتن مجوز و چاپ کتاب رعایت شوند. انتشارات ارشدان با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و متخصص در این زمینه، تمامی مراحل را با نهایت دقت پیش خواهد برد.

بیشتر بخوانید

انواع چاپ کتاب

انواع چاپ کتاب به روش ها و شیوه هایی گفته می شود که برای چاپ کردن کتاب با موضوعات مختلف اجرا می گردد. مشتریانی که می خواهند کتاب خود را چاپ کنند، به خصوص آنهایی که برای اولین بار به این حوزه وارد می شوند، بسیار اهمیت دارد که قیمت چاپ کتاب چقدر برای آنها تمام می شود.

بیشتر بخوانید

کجا کتابچه چاپ‌ کنیم

اگر به دنبال چاپ کتابچه هستید می توانیم به شما موسسه ساهورا را معرفی کنیم. زیرا این موسسه به دلیل تجربه کاری طولانی مدت در حوزه خدمات چاپ و نشر کتابچه میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. پس از اینهمه سال فعالیت به عنوان یک انتشارات جهت چاپ کتاب، این موسسه در کار استاد شده است.

بیشتر بخوانید

ارسال سریع کتاب به شهرستان

این روزها با نفوذ اینترنت در زندگی ما تمامی خدمات از جمله ارسال سریع کتاب به شهرستان در هر لحظه و هر زمانی امکان پذیر است. همه ما با استفاده از اینترنت می توانیم به تمامی شهر ها دسترسی داشته و از خدمات موسسه ساهورا استفاده کنیم. چاپ و ارسال کتاب به شهرستان یکی از خدمات ساهورا است.

بیشتر بخوانید

همایش ثروتمندان اینترنتی

صاحب کسب و کار سنتی یا اینترنتی بیکارها کسی که بازارش کساده و به فکر ارتقای فروش هست دانشجوی بیکار کارمندی که دنبال شغل دوم هست اونهایی که میخان از منزل خودشون کاسبی کنن (دور کاری) مدیر فروش، پرسنل فروش و روابط عمومی کسی که به فکر راه

بیشتر بخوانید

از چند سالگی می توان کتاب چاپ کرد؟

اگر از ما بپرسید می گوییم برای نوشتن و تالیف کتاب سن و سالی وجود ندارد. یعنی سن چاپ کتاب محدوده خاصی ندارد. پس اگر ذوق و قریحه لازم برای نوشتن کتاب را در هر سن و سالی در خود می بینید می توانید قلم به دست گرفته و دست به کار شوید.

بیشتر بخوانید

اگر پول نداریم چطور کتاب چاپ کنیم؟

برای برخی از مولفین سوال است که اگر پول ندارم چطور کتاب چاپ کنم؟ اگر صرفا به دنبال چاپ رایگان کتاب هستید تا این کتاب فقط رزومه ای برای شما محسوب شود می توانید خیلی ساده با هزینه انتشارات کتاب چاپ کنید

بیشتر بخوانید

چاپ کتاب

موسسه ساهورا با سابقه ای طولانی در امر چاپ کتاب توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و در ازای هزینه ای اندک کیفیت بالایی از چاپ کتاب را در اختیار مشتریانش بگذارد.

بیشتر بخوانید