مرکز چاب کتاب ساهورا

گفتگوهایم با مهربانو

نوشتن خاطرات همیشه لذت بخش بوده و دلنشین‌تر و جذاب‌تر از آن شنیدن و خواندن خاطرات کسانی است که آنها را تعریف میکنند. کتاب حاضر در بردارنده خاطراتی از کودکی تا جوانی نویسنده‌ای تواناست

بیشتر بخوانید

دوست خوش‌نویس من

تو شجاع‌تر از چیزی هستی که فکر میکنی و با استعدادتر از چیزی هستی که میدانی. توانایی‌هایت بیشتر از چیزی است که تصور میکنی، پس به خودت باور داشته باش.

بیشتر بخوانید

آموزش سلامت و زیبایی مو، موی من زیبا بمان

ممکن است مشکلاتی در بدن وجود داشته باشند که باعث ایجاد تغییراتی از جمله آسیب رسیدن به مو شوند. علاوه بر کارهای تخصصی، گاهی مطالعه یک کتاب در این زمینه برای رفع این مشکلات و راه درمان، میتواند بسیار کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید

ناشناس آشنا

دنیا با تمام تحولاتش و با تمام تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفتش، همچنان به آنانی که کتاب میخوانند و حتی کتاب نیز مینویسند، نیاز دارد. به ویژه که این علاقه به خواندن و نوشتن کتاب از سمت نوجوانی باشد در ابتدای راه جوانی.

بیشتر بخوانید

کمک به کودکان برای به دست آوردن خود

کودکانی که دچار اختلال کمبود توجه پیش فعالی هستند، نیز میتوانند مانند سایر کودکان عادی فعالیت کنند، آموزش ببینند و انسانهایی موفق شوند. همه‌ی اینها با کمکهایی که باید به آنها شود، امکان پذیر است

بیشتر بخوانید

تنها و با هم در جزیره سکوت

گاهی در خواب هم میتوان واقعی بود و یا در واقعیت هم میتوان در خواب سیر کرد. آنچه اهمیت دارد زندگی ماست که درگیر این خواب یا واقعیت میشود، آن را باید قدر دانست.

بیشتر بخوانید

رهبری سازمانی در هنگام تحول دیجیتالی

ديجیتالی شدن صرفاً موضوعی پیرامون فناوری نیست، بلکه همه کارکنان و سازمان را تحت تأثیر قرار میدهد. هر اقدام ديجیتال نیازمند هماهنگی و هم راستايی میان فناوری، فرايند و کارکنان است و رهبری ديجیتال رکن برقراری اين هماهنگی است.

بیشتر بخوانید

نظام تصمیم گیری و اداره تعاونیهای فراگیر ملی

از آن جهت که افراد کم درامد و بدون سرمایه میتوانند در شرکتهای تعاونی گرد هم آیند، لذا این شرکتها از اهمیت خاصی برخوردار هستند. در کتاب پیش رو اداره شرکتهای تعاونی فراگیر ملی بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

از زبان گذشتگان بختیاری به روایت جوان امروز

امروزه که اکثر جوانان بیتفاوت از کنار پیشینه ی جامعه ای که از آن آمده اند میگذرند، نویسنده جوانی با گردآوری ضرب المثلهای ایلی شناخته شده سعی در زنده نگه داشتن فرهنگ سابق نموده است.

بیشتر بخوانید

نگارا چهره گشایی دل بر آب و رنگ

آبرنگ، تلفیقی از آب و رنگ، آب که به زندگی جان میدهد و رنگ که به زندگی روح میبخشد. چه زیباست با آب و رنگ چهره آفریدن که هم جان دارد و هم روح.

بیشتر بخوانید

رشد در کسب و کار با کمک یک کتاب

بدیهی است که هر فردی بخواهد در هر کاری که پیش گرفته است بهترین باشد و بتواند رشد و ترقی کرده و به درجات بالایی از کارش برسد. بی شک به منظور رسیدن به این هدف استفاده از تجارب سایرین و مطالعه کتابهایی که در زمینه چگونگی موفقیت و رشد به چاپ رسیده باشند، بسیار میتواند کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید

سازی به نام گیتار الکتریک، یاد بگیرید، بنوازید و لذت ببرید

مطالعه کتابهایی که در زمینه آموزش ساز نگاشته شده اند میتوانند کمک کننده باشند. یکی از آن سازها گیتار الکتریک و یکی از آن کتابهای کمک کننده «گیتار الکتریک، از الگو تا آنالیز» است که مولف و گرد آورنده ی آن «امیرحسین منصوری» میباشد و «انتشارات ارشدان» نیز آن را به چاپ رسانده است.

بیشتر بخوانید

معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

دکتر نعیم، از سال 1380 ترجمۀ کتاب‌های بدنسازی و پاورلیفتینگ را آغاز کرد تا به‌واسطۀ...

بیشتر بخوانید

سفر به اعماق حفظ قرآن

انسانها در تمامی مراحل زندگی به دنبال یافتن روشهای صحیح رفتار و کردار خود بوده اند. پدران و مادرانی را در نظر بگیرید که به دنبال شیوه صحیح تربیت فرزندان خود هستند.

بیشتر بخوانید

دانش مهندسان ایرانی به دنبال نرم افزارهای کاربردی

امروزه برخلاف گذشته به منظور تحلیل و بررسی مفاهیمی مانند توسعه؛ تحقیق و پژوهش در بسیاری از زمینه های فنی و مهندسی از نرم افزارهای گوناگونی استفاده میشود.

بیشتر بخوانید

استراتژیهای کسب و کار بین الملل

کتاب استراتژی‌های کسب و کار بین‌الملل توسط آقای آرش خادمی به چاپ رسید. آرش خادمی متولد سال 1378 و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت کسب کار جدید گرایش کار آفرینی است.

بیشتر بخوانید

زنجیر عشق (از مجموعه اشعار بهار)

زنجیر عشق شايد حکايتی باشد از وصل بین ملکوت و وجود خاکیِ انسانی و یک اجتماع که حاصل شده از من و تو... وجودی که جز با اتصال به عبوديت معنايی ندارد .و این معنای نهانیِ آفرینش است...

بیشتر بخوانید

سخنانی از بزرگان برای، وقتی همه در خوابیم

کتابِ دو جلدی "سخنانی از بزرگان برای، وقتی همه در خوابیم" (Words from elders for when we are all asleep) اثر محمود خوبرو می باشد.‌این اثر (دو جلدی)، اگر چه نخستین کتاب او نیست؛ اما بدون تردید مهمترین کتاب اوست. زیرا که ...

بیشتر بخوانید

کووید 19 و توسعه بین المللی

تاریخ همواره بیماری­های مختلفی را به خود دیده است که هرکدام به نوعی بر زندگی بشر تاثیر گذاشته­ اند، اما می­توان قرن بیست و یکم را سده بیماری­های مربوط به سبک زندگی بشر دانست. قرن بیست و یکم، سده بیماری­های عجیب از ابولا تا کرونا است....

بیشتر بخوانید