کتاب استراتژی‌های کسب و کار بین‌الملل توسط آقای آرش خادمی به چاپ رسید

آرش خادمی متولد سال  1378 و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت کسب کار جدید گرایش کار آفرینی است. او نویسنده مقاله‌هایی با عنوان

1- بررسی انواع کار آفرینی در حوزه مدیریت و تقسیم بندی کار آفرینی بر مبنای سیستم و سطح فعالیت کارآفرینان  

2- بررسی و تبیین استراتژی رقابتی پورتر در زمینه کارآفرینی شرکتی و تاثیر آن بر کاهش ریسک شکست عملیاتی با تاکید بر شرکت های متوسط و کوچک در بخش صنایع غذایی

است. ایشان به کاردستی ، مدیتیشن ، خواندن کتاب ، شنیدن موسیقی و به ورزش‌های فوتبال ، بیلیارد و  والیبال علاقمند است. کتاب استراتژی‌های کسب و کار بین‌الملل حاصل تحقیقات و مطالعات آرش خادمی است که توسط انتشارات ارشدان به چاپ رسیده است. ایشان به دلیل واقف بودن بر نیاز به مطالعه کتاب در کنار استفاده از منابع کامپیوتری و اینترنت، این کتاب را در جهت اعتلای علم، دانش و فرهنگ کشور می‌داند.

کتاب استراتژی‌های کسب و کار بین الملل در چهار فصل تدوین شده است. عوامل و نهادهای  موثر بر فضای کسب و کار  و مدل های توسعه‌ی کار آفرینی بخشی از فصل اول این کتاب است. آقای خادمی در  فصل دوم به بیان  انواع تفکر استراتژیک ، ویژگی‌ها  و نحوه شکل‌گیری آن می‌پردازد. فصل سوم انتخاب شیوه ورود به بازارهای بین‌المللی را براساس تجربه يا تجزيه وتحلیل علمی عنوان می‌کند. آقای خادمی در فصل چهار برخی شاخص‌های مهم ارزيابی محیط عمومی کسب وکار و شرايط کلی اقتصادی و سیاستی کشورها می‌پردازد.

راه ارتباطی:
آدرس اینستاگرام : arash.ap
آدرس ایمیل: arashkhademi705@gmail.com
شماره تماس:
09304529490