اکثر ما به واسطه ی فیلمهایی که دیده ایم یا داستانهایی که خوانده ایم، در کودکی و نوجوانی خود مدتی را در افکار خود در جزیر ای ناشناخته سرگردان بوده ایم و با حوادثی دست و پنجه نرم کرده ایم. و حتی در بزرگسالی نیز گاهی برای فرار از هیاهوی اطراف ممکن است شاید حتی یک بار آرزو کرده باشیم که کاش میشد چند روزی را در جایی تنها و به دوراز همه ی آدمها و اتفاقات اطراف سر میکردیم.

تنها و با هم در جزیره سکوت

کتاب «جزیره سکوت» به نویسندگی آقای «امیر امیری» داستانی است در همین مورد که میتواند خواننده را با خود همراه ساخته، به چالش بکشد و به طوری که نویسنده در مقدمه کتاب گفته است «خواننده میتواند توسط این کتاب همراه با نویسنده بخندد، ناراحت شود یا بعضی جاها با او فرار کند».

«انتشارات ارشدان» این کتاب را چاپ کرده و در اختیار مخاطبا قرار داده است. به امید آنکه شما مخاطب عزیز از خواندن این داستان زیبا لذت ببرید.

درباره نویسنده:

امیر امیری در تاریخ هشت فروردین هزار و سیصد و هفتاد در شهر تهران متولد شد. او توانست در دانشگاه گلبرگ تهران، در رشته مکانیک خودرو در مقطع کاردانی تحصیل کند و در شهرستان آمل در شمال کشور در مقطع کارشناسی و در رشته حسابداری مالی فارغ التحصیل شد. اما بنا به دلایلی داشتن شغل آزاد را ترجیح داد و اینکه که در شهر تهران ساکن است، در شغل آزاد یز مشغول به کارمیباشد. او کتاب خود را برای تمامی افراد اهل کتاب و مطالعه از هر سنی مناسب میداند و هدف خود را برای چاپ آن سرگرم شدن افراد با آن عنوان میکند، همچنین میگوید با نوشتن این داستان خواسته است نشان دهد که همه چیز مثل فیلم نیست و خواستار این بوده است انسان را با چالشهایی آشنا کند که شاید به نظر آسان بیایند اما در واقع چالشهای بزرگی خواهند بود. ایشان علاوه بر نویسندگی از اختراعات و ایده هایی میگوید که در سر میپروراند ولی به گفته خود پشتوانه ای برای عملی ساختن آنها ندارد، اما نوید از عملی شدن آنها در آینده ای نه چندان دور میدهد.

او از شطرنج به عنوان سرگرمی مورد علاقه اش نام میبرد و به ورزشهای شنا و فوتبال نیز علاقه مند است. البته وی در مورد کودکی خود میگوید که دومرتبه در رشته های شنا و دو میدانی موفق به کسب مقام قهرمانی در تهران و منطقه شده است. امیر امیری مطالعه کتابهای انگیزشی را میپسندد و مطالعه کتابهایی مثل پدر پولدار، پدر بی پول و ثروتمندترین مرد بابل را به مخاطبان پیشنهاد میدهد.

 تنها و با هم در جزیره سکوت