متقاعد سازی همه جا برایتان مفید است: فروش، استخدام، زندگی خانوادگی، زندگی اجتماعی و ... شما در این دوره با علمی جذاب آشنا می شوید که در جای جای زندگی شما موثر خواهد بود.
-
شرایط لازم برای شرکت در دوره:
بخواهید رشد کنید. همین!
-
مدرسین دوره:
دکتر آرین اکبری و دکتر شمس الدین یوسفیان ( کارآفرین سریالی )
-
ماموریت ما:
آموزش و تقویت اصول مذاکره مورد نیاز در فروش
جهت مشاوره و رزرو عدد 19 را به شماره 09198282040 پیامک نمایید .
تمایز این دوره با دوره های مشابه:
- این دوره توسط کارآفرینان اینترنتی تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و درک واقعی از اکوسیستم استارتاپی ایران در پس این تدریس وجود دارد که خصوصا در قسمت ارزیابی ایده های استارتاپی بسیار کمک کننده خواهد بود.
- برای تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که میتوانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید.
این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟
- اگر میخواهید فرد مصاحبه کننده خود را متقاعد کنید که شما را استخدام کند.
- اگر میخواهید همسر خود را متقاعد کنید که به جای دیدن سریال، به شما اجازه دهد فوتبال تماشا کنید.
- اگر میخواهید مدیر خود را متقاعد کنید که با درخواست افزایش حقوقتان موافقت کند.
- اگر میخواهید مشتری خود را متقاعد کنید که محصول یا خدماتتان ارزش خریدن دارد.
- اگر میخواهید افسر پلیس راهنمایی و رانندگی را متقاعد کنید که مقصر تصادف نبودهاید. (البته اگر واقعاً نبودهاید)
- اگر میخواهید فروشنده را متقاعد کنید که تخفیف بیشتری به شما بدهد.
- اگر میخواهید نامزد خود را متقاعد کنید که شما مناسبترین فرد برای ازدواج هستید.
- اگر میخواهید فرزند خود را متقاعد کنید که درسهایش را بخواند.
سوالات متداول:
آیا میتوانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟
بله میتوانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید.
- ضرورت یادگیری متقاعد سازی
- ارتباط موثر و نقش آن در متقاعد سازی
- ارتباط موثر و نقش آن در متقاعد سازی
- علت اصلی نه به فروشنده ها؟
- نحوه تصمیم گیری مردم چگونه است
- کاربرد اصل کمیابی در متقاعد سازی
- کاربرد اصل سازگاری و تعهد در متقاعد سازی
- اصل هارمونی
- انسان ها سعی می کنند جبران کنند
- انسان ها بر چه اسا قضاوت میکنند؟
- ویژگی های ثابت انسان ها
- جایگاه قدرت در متقاعدسازی
- تعلق به گروه در متقاعد سازی
- ریشه ریسک از کجاست و چگونه ریسک را کم کنیم؟
- استفاده از شواهد و مدارک برای متقاعد سازی
- روش صحیح استدلال
- چگونه مخالفت های مشتری ها رو عوض کنیم؟
- معری حس غالب مشتریان
- روش هایی برای بی اثر کردن منتقدان
- قدرت ترس در متقاعد سازی
- استفاده از سوال در متقاعد سازی
- قدرت اعداد و ارقام درمتقاعد سازی
- مراحل تغییر احساسات طرف مقابل برای متقاعد سازی
- متقاعد کردن یک گروه به صورت دسته جمعی
- جایگاه داستان سرایی در متقاعدسازی
- به همراه مشاهده و تحلیل فیلم