یکی از مواردی که در چاپ کتاب بسیار اهمیت دارد ویراستاری کتاب می باشد. این مورد لازم است تا توسط افراد حرفه ای و کاربلد صورت گیرد.

ویراستاری کتاب شامل چه خدماتی می شود؟

 ویراستاری کتاب به عنوان مرحله دوم پس از تایپ کتاب قرار دارد. بعد از اینکه کتاب به صورت کامل تایپ شد کلیه متن به ویراستار سپرده می شود تا کتاب را به صورت کامل بررسی کند.  برطرف کردن کلیه ایرادات و مشکلات کتاب توسط ویراستار صورت می گیرد. در ابتدا ویراستار با دقت نکات گرامری متن و همچنین قواعد نوشتاری را بررسی می کند. بر اساس این که کتاب به چه زبانی نوشته شده باشد همان قواعد بر روی آن اعمال می شود. سپس پس با در نظر گرفتن علائم نگارشی از جمله کاما، نقطه و غیره بررسی کاملی توسط ویراستار صورت می گیرد. غلط گیری نیز به صورت املایی و یا تایپی به عهده ویراستاران می باشد و در نهایت با یک بررسی کلی کتابی که تایپ شده تایید می شود. ویراستار نقش بسیار مهمی در کتاب دارد زیرا که با زیباسازی متن نقش ویراستار حکم آرایشگری را دارد که به مرتب کردن موی مشتری خود می‌پردازد.

ویراستاری کتاب نیز شامل کلیه این خدمات می گردد و موسسات چاپ کننده کتاب و انتشارات ها، ویراستاری کتاب را جزوه خدمات اصلی خود قرار داده اند. نویسندگان می توانند به صورت شخصی نیز اقدام به ویراستاری کنند. اما می توان گفت به دلیل مهارت و تخصصی که ویراستار ها در طی مدت فعالیت خود به دست آورده اند درصد خطای آن ها بسیار پایین آمده است. بنابراین این امکان وجود دارد که نویسنده به دلیل حجم بالای کتاب در کار ویراستاری دچار مشکل شود. موسسه ساهورا با در اختیار داشتن ویراستار های حرف‌ه ای این امکان را دارد که بتواند کتابهای نویسندگان را با بهترین کیفیت ویرایش کند.از عمده مواردی که جهت ویرایش کتاب مورد توجه قرار می‌گیرد هزینه‌ای است که برای آن پرداخت می شود. یکی از بخش‌هایی که جهت انجام آن هزینه در نظر گرفته شده است ویراستاری کتاب می باشد.

ویراستاری کتاب

ویراستاری کتاب شامل چه خدماتی میشود؟


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید      

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب          

صدور فاکتور رایگان می باشد         

پشتیبانی 24 ساعته                                                                                    47624763 021     

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                  09195920598      

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796      

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                         09197349500      

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                                09197349500     

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102      

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400      

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                                   09195046400      

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400      

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400      

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                                  09197733916      

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                                 09199170040      

تماس، واتساپ یا تلگرام       

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب      

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی        


ویراستاری کتاب چقدر هزینه دارد؟

 ویراستاری کتاب به جهت اینکه به عنوان یکی از مراحل کلیدی در چاپ کتاب قرار دارد نیازمند تخصص ویژه‌ای می باشد. به همین جهت معمولاً انتشارات ها و مراکز چاپ کننده کتاب واحد جداگانه‌ای برای ویراستاری کتاب دارند و هر کتاب را توسط ویراستار های متفاوتی در طی مراحل مختلف ویرایش می کنند. حساسیت ویرایش کتاب به این دلیل است که در صورت داشتن هرگونه غلط املایی و یا تایپی و مشکل نگارشی در کتاب ممکن است این اشکال در تعداد بالایی کتاب به چاپ برسد و علاوه بر نارضایتی نویسنده ممکن است اطلاعات غلطی را به خوانندگان منتقل کند. به همین دلیل ویراستاری کتاب به صورت جداگانه و به عنوان یک فعالیت اختصاصی در چاپ کتاب، دارای هزینه مشخصی می باشد. این هزینه در طی قرارداد اولیه با نویسنده مطرح شده و نویسنده به صورت کامل در جریان هزینه ویراستاری کتاب قرار می گیرد. در برخی موارد ممکن است نویسنده اقدام به ویرایش کتاب خود کند که پیشنهاد می شود این کار را به افراد حرفه ای سپرده تا اشکالات کوچک نیز در کتاب وجود نداشته باشد.

در این راستا انتشارات ها و مراکز چاپ کننده کتاب از ویراستارهای گوناگونی استفاده می کند که هر کدام ممکن است هزینه های اختصاصی مربوط به خود را داشته باشند. بر اساس این که ویراستار تا چه اندازه در کار خود مهارت داشته باشد ممکن است این هزینه ها تغییر پیدا کند. ساهورا با در اختیار داشتن ویراستارهای حرفه‌ای این امکان را در اختیار نویسنده قرار می‌دهد که بتواند با خیال راحت کتاب خود را برای ویرایش به این موسسه بسپارد. یکی از خدماتی که به عنوان ویراستاری برای نویسنده ارائه می شود ویرایش موضوعی کتاب می باشد که توسط انتشارات و موسسات چاپ کننده کتاب با شرایط متفاوتی انجام می شود.

ویراستاری کتاب

ویراستاری کتاب چقدر هزینه دارد؟

خدمات ویراستاری کتاب ساهورا برای چه موضوعاتی انجام پذیر است؟

 ویراستاری کتاب به عنوان قسمت دوم چاپ کتاب معرفی می گردد. این بخش به دلیل حساسیت های خاصی که دارد لازم است تا توجه ویژه ای به آن شود. هر کتاب با هر موضوعی که باشد نیازمند ویراستاری است. با توجه به اینکه کتاب ها با عناوین و موضوعات متفاوتی به چاپ می‌رسند لازم است تا ویراستارها در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت کنند. به عنوان مثال زمانی که یک کتاب با موضوع علمی و به صورت تخصصی در زمینه ی پزشکی چاپ می‌شود لازم است ویراستار اطلاعات کلی و جامع نسبت به موضوع کتاب داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز اصلاحات لازم را انجام دهد. مورد دیگر کتاب‌هایی است که به زبان غیر از فارسی به چاپ می رسند. در این زمینه نیز لازم است تا ویرایش توسط افرادی صورت گیرد که نسبت به زبان غیر فارسی آگاهی مناسبی داشته باشند. این مسئله برای چاپ کتاب بسیار با اهمیت بوده و مورد توجه نویسنده و همچنین انتشارات یا موسسه ی چاپ کننده کتاب قرار میگیرد.

لذا خدماتی که به عنوان ویراستاری کتاب توسط این مراکز ارائه می شود لازم است به صورت اختصاصی و ویژه باشد تا کوچک ترین مشکلی برای نویسنده در مرحله ی چاپ کتاب ایجاد نشود. ساهورا یکی از موسساتی است که در زمینه ی خدمات ویراستاری کتاب به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. این مرکز با در اختیار داشتن ویراستار های تخصصی، انواع مختلف موضوعات کتاب را ویرایش کرده و می تواند خدمات شایانی به نویسندگان ارائه کند. ساهورا با انجام ویرایش اختصاصی برای مشتریان خود رضایت آنها را به خوبی جلب می‌کند. یکی از مواردی که لازم است برای چاپ کتاب مورد توجه واقع شود ویرایش کتاب توسط افراد متخصص می باشد. قبل از اینکه کتاب وارد مرحله صحافی و چاپ شود لازم است تا توسط ویراستار ویرایش شود.

ویراستاری کتاب

خدمات ویراستاری کتاب ساهورا برای چه موضوعاتی انجام پذیر است؟

ویراستاری کتاب توسط چه کسانی انجام میشود؟

ویراستاری کتاب مرحله ای است که پس از تایپ کتاب انجام می شودبدین جهت بررسی و چگونگی تایپ و نوشتار کتاب توسط ویراستار صورت می گیرد. در موسسات مختلف ویرایش کتاب توسط افراد متفاوتی انجام می شود. اما به صورت منطقی و حرفه ای لازم است ویرایش کتاب توسط افراد با تجربه و ماهر انجام شود. علاوه بر آن تنها تجربه ویراستاری کتاب برای انجام این کار کافی نمی باشد و لازم است تا ویرایش به صورت تخصصی انجام شود. با توجه به اینکه کتاب های مختلف در موسسات چاپ کننده کتاب و انتشارات ها چاپ می‌شوند لذا هر موسسه ویراستار های اختصاصی خود را دارا می باشد. در این بین برخی از موسسات و انتشارات به صورت اختصاصی ویرایش کتاب را انجام می دهند و کتاب های مشخصی را به چاپ می رساند. به همین دلیل ویراستار ها در این مراکز تنها در حیطه تخصصی انتشارات به کار ویرایش می پردازند.

اما در موسسات بزرگ و حرفه ای انواع ویرایش توسط ویراستار های متنوعی که وجود دارد صورت می گیرد. موسسات به دلیل اینکه انواع ویراستار ها با تخصص های متفاوت را در اختیار دارند میتوانند خدمات بسیار خوبی به نویسندگان دهند. افرادی که به ویرایش کتاب می پردازند معمولاً در زمینه موضوع کتاب دارای تخصص بوده و مفاهیم کتاب را تا حدود زیادی درک می کنند. به همین علت می‌توانند اشکالات کتاب را به صورت کامل برطرف کنند و کتاب را آماده چاپ نمایند. ساهورا با دراختیار داشتن ویراستار های حرفه ای می تواند  ویرایش انواع کتاب ها در موضوعات متفاوت بپردازد. با توجه به اینکه ویراستاری نسبت به تایپ کتاب زمان کمتری لازم دارد با سرعت بیشتری می توان به ویرایش مطالب کتاب پرداخت و کتاب را جهت انجام مراحل بعدی آماده ساخت.

ویراستاری کتاب

ویراستاری کتاب توسط چه کسانی انجام میشود؟

ویراستاری کتاب من چقدر زمان لازم دارد؟

ویراستاری کتاب به عنوان دومین مرحله از چاپ کتاب نیازمند زمان کافی میباشد. بر اساس اینکه هر کتاب چقدر مطلب داشته باشد و چند صفحه باشد ویراستاری کتاب زمان می برد. علاوه بر آن ویرایش کتاب به دلیل تخصصی بودن در زمینه‌های مختلف ممکن است زمان بیشتری را نیاز داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که کتاب به زبانی غیر از فارسی نوشته شده باشد برای ویرایش آن زمان بیشتری لازم است و یا  هنگامی که کتاب در زمینه های تخصصی و علمی نوشته شده باشد ویرایش آن بیشتر طول می کشد. به دلیل اینکه اصلاح و بررسی مطالب کتاب نیازمند دقت بسیار زیادی می باشد در زمان ویرایش بسیار تاثیر دارد. هرچه کتاب بزرگتر و تعداد صفحات آن بیشتر باشد ویرایش آن نیز مدت زمان بیشتری را لازم دارد. اما در این بین افرادی که به کار ویراستاری کتاب مشغول هستند نیز تاثیر بسیار زیادی در طی این روند دارند. هرچه ویراستار مهارت بیشتری در زمینه کار خود داشته باشد و به صورت تخصصی تر کار را انجام داده باشد زمان کمتری برای ویرایش کتاب صرف می‌شود. همینطور اگر انتشارات یا مرکز چاپ کننده کتاب تخصص کافی در زمینه کار به صورت گسترده خود داشته باشد، و ویراستارهای زیادی در حال فعالیت داشته باشد می‌تواند از مدت زمان ویرایش کتاب بکاهد. این امر سبب می شود تا روند چاپ کتاب سرعت بیشتری پیدا کند و کتاب با سرعت بیشتری روانه بازار گردد. موسسه ساهورا به عنوان یک مرکز چاپ کتاب ویراستارهای متعددی را در اختیار دارد که می توانند به صورت تخصصی خدمات مفیدی را به نویسندگان ارائه کنند.

ویراستاری کتاب

ویراستاری کتاب من چقدر زمان لازم دارد؟ 


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید      

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب          

صدور فاکتور رایگان می باشد         

پشتیبانی 24 ساعته                                                                                    47624763 021     

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                  09195920598      

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796      

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                         09197349500      

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                                09197349500     

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102      

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400      

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                                   09195046400      

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400      

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400      

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                                  09197733916      

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                                 09199170040      

تماس، واتساپ یا تلگرام       

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب      

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی