اکثر دانشجویانی که در مقطع فوق لیسانس تحصیل می کنند، باید برای اتمام کار تحصیل خود یک پروژه ای را تحت عنوان پایان نامه در اختیار دانشگاه قرار دهند. به بیان بهتر بدون ارائه پایان نامه به دانشگاه نمی توانند اقدام به دریافت مدرک خود کنند. از آن جایی که تعداد صفحات پایان نامه زیاد است تقریبا تایپ کردن آن زمانی طولانی را از شخص دانشجو خواهد گرفت. همین موضوع سبب شده تا اکثر دانشجویان به دنبال برون سپاری کردن کار خود باشند.

طبیعتا افراد و موسساتی می توانند کار تایپ پایان نامه را انجام دهند که قبلا نیز این کار را برای افراد دیگری انجام داده باشند. شاید در نگاه اول کار تایپ پایان نامه برایتان راحت به نظر برسد اما اگر بدانید برای انجام آن نیاز است چه اصولی را رعایت کنید قطعا از طرز فکر خود پشیمان خواهید شد.

برای تایپ پایان نامه افراد دو راه دارند. راه اول این است که خودشان به صورت خودکفا این کار را انجام دهند. در این صورت دیگر مجبور به پرداخت مبلغی به موسساتی که این کار را انجام می دهند، نیستید. در روش دوم اما باید هزینه ای مشخص را به موسساتی که این کار را انجام می دهند، بپردازید.

تفاوتی ندارد در کدام دسته جای می گیرید، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر این محتوا را به دقت مطالعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    800 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی 


تایپ پایان نامه طبق استانداردهای نگارشی

برای تایپ پایان نامه نیاز است تا به یک سری از استانداردها توجه ویژه ای شود. هر دانشگاهی با توجه به سیاست کاری خود این اصول را مشخص می کند که برای تایپ باید مو به مو آن ها را انجام داد. به صورت کلی اما یک سری الگوریتم ها برای تایپ پایان نامه وجود دارد که باید برای آن ها ارزش زیادی قائل شوید.

اولین مورد شروع کردن پایان نامه با نام خدا می باشد. صفحه اول پایان نامه باید به این شکل نگارش شود، در غیر این صورت ممکن است دانشگاه از پذیرش آن امتناع کند. در صفحه دوم نیز باید اسم گرد آورنده، رشته تحصیلی، موضوع پایان نامه و نام استاد راهنما قید شود. البته فراموش نکنید در پایین همین صفحه باید لوگو و نام دانشجو قرار داشته باشد. فهرست پایان نامه شما باید در صفحه سوم قرار گیرد. نیاز است در این فهرست عناوین اصلی و همچنین عناوین فرعی به صورت ریز و دقیق یادداشت شده و در مقابل آن نیز شماره صفحه قرار داشته باشد. بعد از این که فهرست شما تمام شد؛ حال نوبت به تشکر کردن از کسانی که در نوشتن این مقاله شما را یاری کرده اند، می رسد. البته این مورد سلیقه ای و اختیاری است و نمی توان اجباری برای نوشتن آن در نظر گرفت.

بعد از این مقدمات حال باید در یک صفحه مجزا و قبل از شروع متن اصلی، یک چکیده ای در مورد موضوع پایان نامه خود داشته باشید تا با خواندن آن بتوان به مطلب اصلی پی برد. بعد از مقدمه حال باید شروع به نگارش و تایپ متن اصلی کنید. فونت پایان نامه باید بی نازنین بوده و اندازه تیترهای اصلی 16 و محتوا نیز 14 باشد. البته به یاد داشته باشید که اندازه متن زیر عکس ها نیز 12 باشد. انتهای پایان نامه باید با نتیجه گیری تمام شود. در صفحه انتهایی نیز باید آدرس منابعی که با کمک آن ها مقاله را نگارش کردید، قرار دهید.

تایپ پایان نامه

تایپ پایان نامه

تایپ پایان نامه با لاتکس

یکی از نرم افزارهایی که برای تایپ متن و فرمول های ساده و البته پیچیده می توان از آن استفاده کرد، نرم افزار لاتکس می باشد. مقالاتی که با این نرم افزار نوشته می شوند به خوبی حروف چینی شده اند و شاهد هیچ بهم ریختگی در آن ها نیستیم. اگر کم ترین اطلاعاتی در مورد برنامه ورد داشته باشید، به خوبی می دانید که تایپ فرمول های پیچیده در این نرم افزار سخت و زمان بر می باشد و هر شخصی توانایی انجام آن را ندارد.

نرم افزار لاتکس اما این امکان را به شما می دهد تا بتوانید فرمول های پیچیده و سخت را به راحتی آب خوردن در این برنامه تایپ نمایید. سوالی که اغلب دانشجویان ممکن است در ذهن داشته باشند این موضوع است که آیا برای خرید نرم افزار لاتکس نیاز به پرداخت هزینه ای می باشد. در پاسخ باید بگوییم خیر. این نرم افزار را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

افرادی که در رشته های ریاضی، فیزیک و... تحصیل می کنند، نیاز دارند تا در پایان نامه خود از فرمول های متعدد استفاده کنند. نرم افزار لاتکس مناسب ترین گزینه برای این افراد می باشد؛ چرا که فرمول های مد نظر آن ها به راحت ترین شکل ممکن تایپ می شود.

کار با نرم افزار لاتکس را هر کسی نمی تواند انجام دهد؛ چرا که باید به آن آشنایی 100 درصدی داشت. اغلب مشتریان پر و پا قرص نرم افزار لاتکس را می توان دانشجویان دکتری و یا کارشناسی ارشد که در رشته تحصیلی ریاضی و یا فیزیک تحصیل می کنند، دانست.

طبیعتا تایپ با نرم افزار لاتکس کار هر کسی نمی باشد و باید برای شاهد بودن کیفیت بالای کار، انجام آن را به موسسات با تجربه و حرفه ای در این زمینه بسپارید. ساهورا یکی از مجموعه های فعال و با تجربه در این زمینه است که می توانید به آن اعتماد نمایید.

تایپ پایان نامه

تایپ با نرم افزار لاتکس

تایپ پایان نامه با زی پرشین

با توجه به این موضوع که افراد زیادی در رشته ریاضی، فیزیک و... تحصیل می کنند، نیاز به استفاده از نرم افزارهای مختلف برای تایپ انواع فرمول ها بیش تر از هر زمان دیگری شده است. نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توان از آن ها برای تایپ فرمول به شکلی ساده استفاده کرد. یکی از این نرم افزارها زی پرشین است.

زی پرشین، یکی از نرم افزارهای متن باز و حروف چینی شده است که می توانید از آن برای تایپ متن و فرمول ها استفاده کنید. در برخی مواقع ممکن است به هنگام استفاده از برنامه ورد زمانی که قصد تایپ فرمول و یا متن را دارید، یک بهم ریختگی در متن شما به وجود آید. این بهم ریختگی سبب می شود تا محتوای شما جلوه ای زشت به خود بگیرد.

تایپ پایان نامه با نرم افزار زی پرشین کمی سخت و مشکل است. همین موضوع سخت بودن باعث شده تا هر شخصی توانایی کار کردن با آن را نداشته باشد. اگر در پایان نامه شما فرمول های بسیار زیادی وجود دارد، یکی از برنامه های مناسب برای شما زی پرشین می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید حتی پیچیده ترین و سخت ترین فرمول ها را در مدت زمانی کوتاه تایپ کنید.

اگر قصد دارید تایپ پایان نامه شما توسط نرم افزار زی پرشین انجام شود، باید حتما با مجموعه ها و افراد متخصص که تایپ پایان نامه را با این برنامه انجام می دهند، همکاری داشته باشید. اگر دوست دارید خودتان شروع به یادگیری نرم افزار زی پرشین نمایید باید در کلاس های آموزشی مختلفی که در سراسر کشور برگزار می شوند، شرکت نمایید. البته ناگفته نماند می توانید از شبکه های اجتماعی مختلفی مانند یوتیوب، آپارات و... نیز برای یادگیری این نرم افزار استفاده کنید.

در هر کجای کار تایپ پایان نامه خود به مشکل خوردید، می توانید کار خود را به ما محول کنید. هر 24 ساعته شبانه روز و 7 روز هفته می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تایپ پایان نامه

تایپ با نرم افزار زی پرشین

تایپ پایان نامه ارشد و دکتری در ورد

برای این که بتوانید تایپ پایان نامه ارشد و دکتری را انجام دهید، باید یک دنبال پیدا کردن یک موسسه و یا مجموعه باشید. اگر دوست دارید کار شما با بهترین کیفیت و در ایده آل ترین زمان ممکن به دستتان برسد، نیاز است تا با مجموعه هایی که کار تایپ پایان نامه را انجام می دهند، در ارتباط باشید. این مجموعه ها به سبب داشتن سابقه کاری طولانی در کنار شما هستند.

قطعا تعددی که در انتخاب وجود دارد کار را برای شما جهت یک تصمیم گیری درست سخت کرده است. اگر دوست دارید دست به یک انتخاب درست بزنید، باید قبل از انتخاب یک مجموعه یک سری فاکتورها را بررسی کنید. با بررسی کردن این فاکتورها می توانید یک انتخاب درستی داشته باشید.

سابقه کاری مجموعه از المان مهم و تاثیر گذار برای انتخاب یک مجموعه می باشد. هر چقدر یک مجموعه سابقه کاری بیش تری داشته باشد، می توان به آن ها اطمینان بیش تری کرد. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که مجموعه ها و موسسات مختلف به سبب سال ها فعالیت توانسته اند تجربه کسب کنند و با نیازهای شما به خوبی آشنا باشند.

بررسی نمونه کارهای قبلی از دیگر المان های مهمی است که باید به آن دقت زیادی داشته باشید. نمونه کار را می توان شناسنامه کاری یک مجموعه دانست. مجموعه هایی که نمونه کارهای بیش تری داشته باشند، قابل اطمینان تر هستند.

حتما به مدت زمان تحویل سفارش دقت و توجه داشته باشید. اکثر مجموعه هایی که کار تایپ پایان نامه را انجام می دهند، به دلیل حجمی بودن این کار مدت زمان طولانی را برای تحویل آن در نظر می گیرند. برای بسیاری از افراد موضوع زمان یک المان مهم محسوب می شود و تنها با مجموعه هایی که در مدت زمانی کوتاه سفارشات آن ها را تحویل می دهند، همکاری دارند. در کنار این مورد نیز دوست دارند کارشان با کیفیتی عالی انجام شود به شکلی که کوچک ترین ایرادی در پایان نامه وجود نداشته باشد.

تایپ پایان نامه

تایپ پایان نامه در ساهورا

مرکز تخصصی تایپ پایان نامه

مراکز تخصصی به خوبی با اصول و چم و خم کار تایپ پایان نامه آشنایی دارند و می توانند با کم ترین ایرادی پایان نامه ها را به شما تحویل دهند. یکی از این مراکز تخصصی را می توان ساهورا دانست. مجموعه ساهورا به دلیل همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی در کنار شماست. اگر تاکنون هیچ سفارشی را در مجموعه ما انجام نداده اید، با چالش سنگینی روبرو نیستید. کافیست وارد موتور جستجوی گوگل شوید. عبارت ساهورا را در این برنامه سرچ کنید. در این صورت در لینک اول شاهد نام سایت ساهورا خواهید بود. وارد سایت ما شده و از قسمت هدر سایت بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک نمایید.

بعد از انتخاب این گزینه وارد یک صفحه جدید می شوید و نیاز است تا شما نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهید. در فاز بعدی از شما خواسته می شود تا به یک سری از سوالات از پیش تعریف شده پاسخ دهید. با پاسخ دادن به این سوالات باید چند لحظه ای صبر کنید تا مناسب با سفارشتان برای شما فاکتور صادر شود. زمانی که فاکتور خود را پرداخت کردید باید مدت زمان مشخصی را برای آماده شده سفارش خود منتظر بمانید.

از آن جایی که به کیفیت کار خود اطمینان داریم، سفارشات تایپ پایان نامه خود را 7 روز کاری گارانتی می کنیم. در صورتی که در این مدت زمان در سفارش مشکلی وجود داشته باشد، بدون نیاز به پرداخت هزینه ای مازاد می توانیم آن را برای شما رفع کنیم.

مجموعه ما از دو عنصر کیفیت و سرعت عمل به موازات هم استفاده می کند. تایپیست های ما به دلیل تجربه کاری بالا، به هنگام انجام سفارشات نهایت دقت و تمرکز خود را به کار می گیرند تا کوچک ترین مشکلی در سفارشات شما وجود نداشته باشد.

تایپ پایان نامه

ثبت سفارش در ساهورا 


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید 

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب 

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    800 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی