استخراج کتاب از پایان نامه، به این دلیل که امروزه نگارش مقالات و چاپ آنها در مجلات بسیار گسترش یافته و برخی از مقالات حتی از کیفیت مناسب بر خوردار نیستند، با توجه ویژه، به خصوص در آزمون مصاحبه دکتری روبرو شده است. این امر موجب شده که اساتید مصاحبه کننده به تالیف کتاب  توجه بیشتری نسبت به نگارش مقاله نشان داده و آن را دلیلی بر توانمندی دانشجو تلقی کنند. استخراج کتاب از پایان نامه نیز کار دشواری نیست. با اندکی تغییرات جزئی می توانید پایان نامه چاپ شده خود را داشته باشید. می توانید روند تبدیل پایان نامه به کتاب را به دست موسسه ای معتبر بسپارید. ساهورا با چندین سال سابقه در این امر همراه شما خواهد بود.

چاپ کتاب

استخراج کتاب از پایان نامه 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


استخراج کتاب از پایان نامه چند امتیاز دارد؟

استخراج کتاب از پایان نامه برای آزمون مصاحبه دکتری امتیاز دارد، بدین ترتیب که نگارش و تالیف  یک کتاب می تواند 5 تا 10 امتیاز برای دانشجو کسب کند. همچنین اگر دانشجوی دانشگاه آزاد باشید استخراج کتاب از پایان نامه 2 نمره باقی مانده از نمره پایان نامه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بنابراین چاپ کتاب از پایان نامه روشی سریع و کم هزینه در تقویت رزومه و کسب امتیاز بالا در مصاحبه دکتری می باشد که موسسه ساهورا صفر تا صد این کار را برای مشتریان عزیز انجام می دهد.

چگونگی استخراج کتاب از پایان نامه در ساهورا

استخراج کتاب از پایان نامه بسته به هر رشته و شرایطی می تواند متفاوت باشد. اما در کل عملی ساده بوده و با اندکی تغییرات می توان کتاب از پایان نامه را به چاپ رساند. انتشارات ساهورا با سابقه چندین ساله در این حوزه و به کارگیری تیمی متخصص که راه و چاه این کار می شناسند می تواند در سریعترین زمان ممکن تبدیل پایان نامه به کتاب شما را بر عهده بگیرد. کارشناسان ساهورا سالها در حوزه استخراج کتاب از پایان نامه تجربه کاری داشته و بنابراین سریعترین و کم هزینه ترین راه رسیدن به پایان نامه چاپ شده را می دانند.

خدمات ساهورا در استخراج فوری کتاب از پایان نامه

در امر استخراج کتاب از پایان نامه، موسسه ساهورا خدمات ویژه ای برای مشتریان خود تدارک دیده است. یکی از این خدمات ارائه مشاوره رایگان برای استخراج کتاب از پایان نامه می باشد. شما می توانید با مشاورین تماس تلفنی برقرار کرده یا به صورت حضوری به دفتر موسسه مراجعه کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاورین ساهورا بدون جانبداری و منفعت طلبی شما را در حوزه استخراج کتاب از پایان نامه همراهی کرده و بهترین و ساده ترین روش را پیش پای شما خواهند گذاشت.

خدمات ساهورا در استخراج فوری کتاب از پایان نامه

در صورت نیاز فوری به استخراج کتاب از پایان نامه، موسسه ساهورا می تواند در کمترین زمان ممکن پایان نامه چاپ شده را آماده سازد. این موسسه با استفاده از متخصصین خبره و حرفه ای و با آگاهی و داشتن اطلاعات کافی تمامی مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب بدون اتلاف وقت می تواند در اسرع وقت خواسته شما را مهیا سازد. در صورتی که استخراج کتاب از پایان نامه برای شما فوریت دارد و باید در مدت زمان اندکی آن را آماده سازید ساهورا بهترین انتخاب خواهد بود.

هزینه استخراج کتاب از پایان نامه چقدر است؟

استخراج کتاب از پایان نامه عملی هزینه بر نیست. زیرا با اعمال اندکی تغییرات می توان کتاب از پایان نامه را چاپ کرد. فقط توجه داشته باشید که به هر موسسه ای اعتماد نکنید که چرا برخی این موسسات در کار خرید و فروش پایان نامه هستند و اگر ندانسته با این موسسات همکاری کنید ممکن است خسارات جبران ناپذیری را متحمل شوید. موسسه ساهورا با حذف هزینه های جانبی و آشنایی به کلیه امور استخراج کتاب از پایان نامه و استفاده از استراتژی های ویژه در این حوزه توانسته هزینه معقول و منطقی از این خدمات ارائه کند و هزینه استخراج کتاب از پایان نامه را به حداقل برساند.

سفارش استخراج کتاب از پایان نامه به صورت آنلاین

برای سفارش استخراج کتاب از پایان نامه نیازی به مراجعه حضوری به دفتر موسسه ساهورا نیست. سایت ساهورا به طور شبانه روزی پذیرای سفارشات شما بوده و آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. کافی است وارد سایت شده و سفارش استخراج کتاب از پایان نامه را ثبت کنید.

چاپ کتاب